Zöld klasszikus
Szöveges ítélet
Több év kihagyás után ezzel a motorral kezdtem újra. Gyakran írják róla, hogy ideális kezdő, újrakezdő motor és ez teljesen megállja a helyét. Teljesítménye pont megfelelő, 3000 f/perctől már országúton használható mennyiségben jelen van. Fogyasztása 5.5-6 liter. Hűvös időben el kellett találni a szivató pozícióját a könnyű indításhoz. Kanyarban bírkózni kell vele, de hát nem egy mai konstrukció, és nem is a sportosság a fő erénye. A dupla első tárcsa száraz időben nagyon jól lassít, esőben keményen kell húzni a kart gyári és utángyártott betéttel is. A diversion fórumokon visszatérő téma a motor mechanikai zöreje. A jellegzetes zaj a kipufogó szelep hézag alsó határra állításával csökkenthető, de nem minősül hibának. Ahogy egyszer valahol írták róla ez a motor ettől "szép" :-) Szélvédelmét jónak mondhatom, habár a leváló örvények pont a sisakomat cibálták. Ezen egy kicsit magasabb plexi segített volna. A kormány ülés lábtartó háromszögből a kormány nekem messze volt, de közelebb állítva megoldódott a probléma. Mindennapos használatra, túrázásra főleg egy személlyel kiváló és az utas helye is nagyon kényelmes. Meghibásodás nem volt, kopó alkatrészeket cseréltem rajta.
Hibalista
- Csak a kopó alkatrészek: láncszett 20.000km-nél, fékbetét, gyertyák, szűrők.
Ide hordtam szervizbe
Yamaha Vác
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |