YZF R6 2003.
Szöveges ítélet
Ő az első nagy vas a fenekem alatt. Kizárólag utcai motorozásra (nem munkába járni), lakott területen kívüli felhőtlen száguldozásra használom. Lehet, hogy bután hangzik, de szerintem egész jó tanuló motor, tekintve, hogy eszméletlen módon tanítja meg azt, hogy hogyan kell kanyarban egyre gyorsabban haladni. Sok más géphez képest (a haverokét próbáltam) magától tekeredik a helyes ívre. Azt hiszem nem véletlen a kanyarvadász jelző.
Sokat lehet olvasni arról, hogy nagy kanyarsebességnél csapkod a kormánycsutka, sajnos ez igaz. Kormánygátló híján a testsúlyom első kerékre történő helyezésével egész jól tudom ezt a hibát korrigálni. Azt mondják a nagyok, hogy vegyek előre 120/70 papucsot az majd segít (megfogadom a tanácsot a következő gumi az lesz). Számomra a teljesítmény is elég, igaz nincs olyan ütős mint egy 750-es vagy ezres vas, de ha pörgetem megy mint az állat.
Gyári futómű beállítással nem ágaskodik, úgyhogy én azt használom.
A váltója eleinte másodikban csattant ugyan, de rá kellett jönnöm: bennem volt a hiba.
Hibalista
- Szerencsémre semmi. Bár ez ebben a formában nem teljesen igaz, mert egy alkalommal sikerült galyra vágni a 3-as henger gyertyapipáját (vizet kapott). Csere.
- Folyamatosan rá kellett húznom az idom csavarokra. Egy alkalommal meglepett, hogy recseg kormánycsapágy, örömmel tapasztaltam, hogy csak a kormánycsutkák csavarjai lazultak meg, spanoltam és azóta semmi (cirka 10 E km).
- Annyi vele a nyűgöm, hogy baromi drágák az alkatrészei (mondjuk a gixerhez képest), úgyhogy nem szabad földhöz csapni!!!
Ide hordtam szervizbe
A saját garázsomba. Magam cserélek gyertyát, olajat.
Értékelése: 3
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |