Yamahával az élen
Szöveges ítélet
Egy nagyon könnyen manőverezhető, kezelhető motorral állunk szemben. A közúton maximálisan elég a teljesítménye, nem hiszem, hogy szükség lenne nagyobbra. Pályán már szükséges egy kisebb tunning: Power Commander és rendszer a minimum. 10.000 alá nem szabad engedni a fordulatszámot és egészen 15.500-ig húz. Nem igaz a 17.500-as "felfestés", csak 16.500-ig forgatható....Meghibásodás nem volt, bírta a gyűrődést. Minden porcikája szépen kivitelezett, komoly motorra utal és az is. Ami általában a Yamaha-kra jellemző, hogy gyorsan melegszik nagyobb igénybevétel esetén, ez zavaró lehet, hiszen a hűtő folyamatosan megy.... Megoldás: plussz kis hűtő (100eFt), vagy a hűtőfolyadékban egy spec.anyagot kell tenni, de ez félmegoldás.... Viszonylag könnyen értékesíthető, keresett modell.
Hibalista
- Nem romlott el semmi azon kívül, hogy 4-5ször eldobtam...
Ide hordtam szervizbe
A márkaszervizet nem nevezném meg, viszont a tapasztalataimat leírnám: sok esetben a márkaszervízek szerelői - kb.90%-ban nem - állnak a helyzet magaslatán. Jelen esetben sem nevezhetők a szerelők a legjobbaknak. Sokkal nagyobb odafigyelést és precizitást igényel, mivel veszélyesebb is mint más közlekedési eszköz.... Érdemes átnézni a motort a szervíz után.....
Értékelése: 4
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 9800 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |