A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

MT03 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vidám motoros vidám gépe.

Szöveges ítélet

Barátom rábeszélése után hozzávetőlegesen 3 éve kezdtem ismételten felnőtt fejjel motorozni. Első évben Aprillia kisrobogót használtam, a második évbe letettem a nagymotor jogsit és X8-as 400 ccm-os Piaggio nagyrobogóra váltottam.
Sikerült megbarátkoznom a két kerék előnyeivel és hátrányaival és egyre jobban hajtott a vágy egy váltós motorra.
A jelenlegi MT03-at egy kereskedőnél láttam meg igaz nem ezt akartam megvenni, de az első ránézésre is megragadott.
Megvételét a mai napig nem bántam meg, bátyám szerint azért vettem meg, mert olyan könnyű vezetni és használni, mint egy robogót.
Motorja bár egyhengeres igazán jól teljesít. Hangja felemelő, főleg ha visszadurrog. Gyári dobbal sem hangos, de mégis oda figyelnek rá. Egyhengeres (660ccm-es) és ennek alapján egy kicsit pörgetni is kell, mert alacsony fordulaton kicsit berángathat. De hangja akkor válik igazi darázzsá mikor nagyfordulatról használom ki a motorféket.
Vezetni széles kormánya-, rövid tengelytávja-, széles vezető ülése és egyéb itt sajnos (érezni kell) fel nem sorolható tulajdonsága miatt nagyon jó!
Közel 1 éves használat alatt nagyon hozzám nőt, amit gyári tartozékként hiányoltam a szélterelő plexit, de utólag GIVI gyártmányút rászereltem és így igen jó a szélterhelése.
Használom városba, ország utón és egy kicsit földutón. Szerintem igazak azok a vélemények mely ezt a járművet 65%-ban aszfaltra 35%-ban földútra javasolják. Ha tehetem ezzel jártam munkába.
Vettem rá egy hátsó dobozt (mivel robogóval kezdtem és nagyon hiányzott a tároló) és nem rontotta el az összhatást.
Az akkumulátort nagyon rossz helyre tették mivel töltéskor vagy „bikázáskor” a tankot le kell venni. 2012-re kivezetékezem egy szivargyújtóra.
Mit írtam hibája ezen egy éves használat alatt szerencsére nem volt.

Hibalista

- Bal első index vezeték szakadt el a csatlakozó tövében.

Ide hordtam szervizbe

Miskolc József Attila út Honda szervíz. WILKER Udvar

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6500
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? X8 400ccm Következő motorja? f650/800 GS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.