A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Yzf-R6 2003 (599)

Yzf-R6 2003 (599) 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Versenypályára termett

Szöveges ítélet

Elsődlegesen hobbiszintű motorozásra vettem. Pályamotorozásra. Emellett kirándulásokra is használtam. Üléspozíciója sportmotorhoz képest kényelmes. Nincs annyira összecsukva térdben a láb, mint egy Suzukin, s nem olyan hasalós, mint egy Duc.
A műszeregységébe épített villanófény is egészen használható, s tág határok között be lehet állítani a be- és kikapcsolási fordulatszámot, valamint hogy világítson, vagy villogjon. Szerintem a villogós üzemmód a legjobb.
Teljesen megbízható motor, pályán sem hagyott cserben soha. Pályahasználatkor érdemes kicserélni a gyári fékbetéteket egy vastagabb hordozórétegű másik fajtára (pl. Fer-el kezdődik, s rodo-val végződik, s ennek van egy Racing - talán XT nevű - változata), mivel a gyári betét hordozó anyaga a hőtől ívben meghajlik, s a fék folyamatosan fogni fog, s a fékkar is gumiszerű lesz. Az én képességeimnek a gyári futóműve is megfelelt, egyedül az első telókba került vastagabb olaj, hogy legyen elég csillapítása. Ezenkívül még a fékcsövek lettek fémre cserélve, s kapott egy sportdobot a hangja kedvéért.
Bocsánat, egy valamit kifelejtettem: hasznos lehet még az első lánckereket egyel kevesebb (15) fogszámúra cserélni még utcai használat esetén is. Végsebességben nem romlik, s fürgébb is lesz tőle a picike.
Bátran használhatod pályázni úgy, ahogy a boltból kitolod, csak tegyél rá egy jó pályagumit, emellett egynapos kirándulásokra is valóban alkalmas. Mindemellett gyönyörű paripa.

Az átlagfogyasztáshoz 7 litert írtam, mert ennyi. Kirándulásokkor (max. 120-140 km/h-nál) megelégszik 5.5-6 literrel, de pályán megeszi a 12-t is simán.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Tátrai (jelenleg Omega Motors)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.