A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Srx 400 1993 (400)

Srx 400 1993 (400) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Utcai motor, endúró szívvel

Szöveges ítélet

2007 tavaszán vettem a gépet. Mivel 25kW-ig vezethetek csak motort ez tűnt a legideálisabb választásnak. Ccm-re "nagy" ami a az Ak-ba belefér. Amikor elhoztuk nem volt töltése, ezt a leégett fesszabájzó okozta(meghibásodásának körülényei a mai napig homály fedi...természetesen ezt a hibáját nem kötötte az előző tulaj az orromra). Használtban 14ért kaptam FZR fesszabot ami szintén jó bele.
Igaz, hogy belpiacos, de rengeteg megyegyezés van több típussal is, így ha valami elromlik nem kell mindjárt kétségbe esni!
Bár nem egy seggrakéta, de elég dinamikus jószág. Nem egy bivalyerős dög, de méretéhez képest mégis nyomatékos. Alacsony üléspozíciójú, tehát alacsony súlypont, amely könnyű kezelhetőséget, és jó úttartást biztosít kanyarokban.
Mivel imádok motorozni és a barátnőm is sokszor velem tart 2 személlyel is van bőven tapasztalatom:
Először is a 340kg max terhelhetőséget sürgősen el lehet felejteni! 2 szméllyel gyakran koppan a teleszkóp ha rosszabb minőségű úton közlekedünk ám simábbon már semmi gáz! Mivel a pilóta én vagyok csak barátnőm tapasztalatai alapján tudok beszélni, melyszerint 100km-ként érdemes megálni egy cigire :) A hátsó ülés elég pici tehát a nagyobb "tekintéllyel" rendelkezőknek nem lesz egy álomutazás. Valamint folyamatos nagyobb tempóval való közlekedés okozta rezonanciának köszönhetően az utasból, ha nem is rázza ki a szart, de a motorról leszálva igen kellemetlen.
Egy plexit érdemes rá venni, mert 100km/h felett elég elviselhetetlen a menetszél. Vége 150km/h óránál van, de a 90-110 az ideál. Kellemes tempóban 3,5l bengát eszik.
A blokk a jól bevállt XT sorozaté, tehát egy jól kiforrt technika!
Akár tanulónak akár nem, csak ajánlani lehet!Ha egyszer megvállok tőle biztosan hiányozni fog!

Hibalista

- Fesszabályzó, benzincsap

Ide hordtam szervizbe

Öregem szakmabeli...

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.