Tuninggal ugyan, de drága szórakozás
Szöveges ítélet
A gyári motorrol tapasztalatom nincs, mert alapból tuninggal vettem. Van rajta egy leo vince zx sport kipufogó, egy malossi 70 ccm-es vashenger és egy malossi red filter. Ennek az előnye, hogy nagyon jól megy, 100 körül van a vége és nagyon jól húz. Hátránya, hogy indulásnál később nyit a kuplung ezért húzni kell a gázt rendesen. Ez persze további alkatrész cserével kiküszöbölhető. Ezen kívűl nem lehet meghajtani, mert még a gyári 12-es karbi van rajta és nem túl jó a belső hűtés tehát ez is cserére szorul majd. A legnagyobb hátránya a tuningnak, hogy megbízhatatlan a motor tőle és nagyon költséges megjavítani. Nekem eltört a dugattyú gyűrűm és fúrni kellett a hengert és dugót cserélni. Persze, hogy nagyon messze történt, de valahogy betuszkoltuk egy autóba és hazahoztuk de csak a szomszéd utcáig tudtuk vinni szervizbe és persze plussz munkadíjat kért pedig nem is ő fúrta a hengert ezért került 40e Ft-ba az egész. Vélhetőleg már úgy vettem, hogy nem stimmelt valami szóval ezt megszívtam. Egyébként mivel könnyű súlya van és a sérülések is könnyen javítható megfelelő stuntolni/mutatványozni, én még nem tudok, de meg fook tanulni. A gyári mociról annyit tudok mondani, hogy nagyon jó cuccok vannak benne: paioli olaj telók, dell orto karbi, brembo tárcsa fék elől tehát alapból jó minőségű alkatrészekkel jön ki. Viszont semmi tárolója nincs, de a futóműve az nagyon jó. Hihetetlen jól lehet vele kanyarodni. Előnyös, hogy az oldalán vannak ilyen bukógomba félék, mert elcsúszáskor ez igen hasznos, hogy csak ezt kell lefújni. Hátul dob elöl tárcsa fék van. Ugyan a hátsó nem nagy szám, de az első fék nagyon jó. Mindig van mit csinálni rajta, de hát a robogó tuninggal ez jár, aki elkezdi az ezt vállalja. Én szeretem bütykölgetni is, de amikor már szerelőhöz kell vinni azt utálom. Én nagyon szeretem ezt a mocit a hibáival együtt, mert egy igazi élmény robogó. Tényleg nagyon jó érzés vele menni és ez megéri a fáradságot és pénzt. Remélem mindent leírtam amit szerettem volna én csak ajánlani tudom akár tuning lesz belőle akár nem, ha nem akkor elég valószínű, hogy megbízhatóság terén is jobb eredményt ért volna el. A fogyasztás igazából nem tudom mennyi, mert ha húzom neki akkor kb. 6liter körül lehet ha meg normálisan megyek akkor 3 liter körül ezért írtam átlagnak 4-et. jah és csak a zsaruk ne kapjanak el, mert 70-es mocira már rendszám kéne.
Hibalista
- Mivel tuning moci ezért nagyon megszívtam, hangsúlyozom gyári motornál ez nem várható. Tehát a dugattyú gyűrűm eltört fúrni kellett és dugót cserélni, mivel még apróbb dolgok is voltak mint légszűrő, tömítések 40000 Ft-ba fájt ez nekem.
Ide hordtam szervizbe
szomszéd utcába, eddig tudtam tolni, nagyon drága volt és sok ideig tartott, tovább adta a munkát másnak, de egész jó lett szerencsére.
Értékelése: 4
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 8000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |