A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Yz 450f 2006 (449)

Yz 450f 2006 (449) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tráá, trááá, trrrrrrrrrááááááááá

Szöveges ítélet

Aluvázas 2001 -es honda cr 250 -et cserétem a kék traktorra. Igazából nincs semmi baja a cr -nek sem, de mindig irigykedve halgattam a négyüteműek oroszlán bőgését, nomeg az állóhelyből falmászást a rettentő nyomaték miatt. A Györ-Likócsi enduró központban lehetőségem volt mindenféle cross paripát kipróbálni de valahogy ez tetszett a legjobban. A korábbi típusok 400 - 426 nem jöttek be a dekompresszoros matatás miatt, de ezeket a 450 -eseket könnyebb beinditani mint egy kétüteműt. A gyári leirásban - ami cca 600 oldalas és minden szervizelési témát gazdagon ilusztrál - annyi áll hogy hidegen szivató, melegen a kormányon lévő melegindító kar. Ja.... persze. Az első beinditásnál, - mivel tök újonnann vettem - szenvedtem 1 órát , de ha a kezdő túlszivatja akkor hidegen is rá kell húzni a meleginditót és akkor pöccre indul. A váza normál utolsó szériás molibdén acél váz semmi extra, hacsak annyi hogy a gyári fényezés igen hamar lekopik. Nem árt rá egy műanyag vázvédő. A két oldali dekni szintén negyon hamar kopik, érdemes carbonmatricával védeni. A futóműve - amiről a tesztek annyit zengtek - valóban a legjobb amivel valaha is mentem. Sokaknak nem tetszik mivel kiscsit lágy , de mindenen kerestülmegy csapkodás vagy felütés veszélye nélkül. Nem tudom hogy mi a fene a teleszkópokban a TIC szelepelés, de kurva jó. Akár kezdőknek is nagy biztonságot nyújt terepen. A blokkjáról sokat nem tudok szólni, mivel még alig mentem vele. A leirás szerint az első pöfögős üzemóra után kell olajat cserélni. Nem térnek ki rá hogy mit ajánlanak hozzá, úgyhogy Castrol R4 ment bele, pont 1 lityi. Még a járatgatás miatt alig húztam 3/4 nél nagyobb gázokat, de brutál erős. Kicsit nyákos , hosszú ivű kanyarokban még 4. ben is életveszélyes odarántani. Amúgy nagyon jól kontrollálható az egyenletesen leadott teljesitmány miatt. Nem úgy működik mint a 2T ahol nyit a power asztán győzz kapaszkodni. Sokan ezért is nem szeretik a 4 T -t - állitólag unalmas. Hidegen - melegen könynen indul, még esés után sem kell bűvészkedni. A kormányt érdemes magasitóval ellátni, mivel a gyári alu renthal túl alacsony. Én egyből 28-as átalakitót tettem rá, ez meg is emeli, és a 28 as kormányok sokkal strapabíróbbak, meg zsíír ahogy kinéz. Az első fék rezgőtárcsás, ennek a menet közbeni zörgését meg kell szokni. Nem találom jobbnak mint a cr fix hullámos tárcsáját. A hátsó hibátlan, itt segit a bődületes motorfék is. Az egyetlen dolog amitől kiráz hideg az a kipufogó. Rémes hogy néz ki. Ilyen igénytelen döglött hal formát hányni sem lehet. Túl hosszú, és a vége is trréé. A hangja szép de muszály lessz lecserélni. Nem értem a gyártókat, hogy mi a fasznak ölnek vagyonokat egy titán dobba amit a vevők 90 %-a egyből lecserél. Miért nem egyeznek meg egy sportdob gyártóval aki fillérekért rakna rá gyárilag-sport dobot. ( ez igaz a sportmotorokra is !!! ) Egyébb rossz dolgot nem tudok elmondani. Kidolgozottsága nem ér el egy KTM-et, de sokkal megbizhatóbb és főleg olcsóbb. A legjobban azt szeretem amikor a homokbányában keres az ember egy lankásabb hosszú dűnét, előredől mit Coma a KTM-en , dübörög a gép..... tiszta Dakar feeling.

A fent emlitett 28 as kormányról annyit hogy pazazz-t vettem, de az első esésnél elgörbült. Visszavittem a boltosnak, de kiröhögtek. Senkinek sem ajánlom, hiába jó az ára. Rendeltem végül használt de hibátlan Magurát ausztriából, 40 Eur,- de kitart egy életre.
Az E-bay en találatam hozzá zsir új FMF Power Core4 dobot. Mx cuccokat forgalmazó boltos hirdette , e-mailen kiegyeztem vele direktben 160 EUR -ba , beleértve a postaköltséget is. Ez kevesebb mint 40 000 Ft . Ennyit a magyar kereskedőkről. Le a kalappal, elutaltam a pénzt és rá a 3. napon megjött a dob. 10 perc a felszerelés, hang: vadállat, design: pazar.

Hibalista

- még semmi. remélem nem is fog.

Ide hordtam szervizbe

saját garázs, az a biztos

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.