A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

YZF 1000 R Thunderace 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

ThunderÁSz.....

Szöveges ítélet

2008-ban vásároltam a gépet.nagyon jó,szinte karcmentes állapotban,előző tulajdonosa a forgalmi szerint 59 éves volt....szóval volt gazdája.A régi FZR 1000 blokkos masina csodálatosan szép,mivel elég nagy termetű vagyok(190 cm-130 kg) szóba sem jöhetett kisebb testű motor,szemezgettem CBR 1100 xx el,de a Yamaha formavilága lehengerelt.Akik eddig ráültek,mindenkinek az első szava:hú,bxxxxmeg,ez nagy...És nem tévednek:nagy és nehéz motorról van szó.Először azt gondolnád,nehéz vele motorozni,aztán 200 méter után már barátságban vagytok.Alacsony fordulaton kezes,mint egy 400-as,de olyan 7-8000-től meg megy mint a gépállat...Kényelmes az üléspozíció,de napról napra nő a hasam,és egy kicsit már eltart:-)Az igazság az,hogy az egyik barátom 2002-es ZX 9 Ninjaja kényelmesebb...Fogyasztás....ez egy kényes téma.Ha normálisan megyek vele olyan 7 liter körül mozog,ez szigorú túrázást,túratempóban jelent(max 130-140 km/h).Ha elkezdem neki tolni istenesen,hát határ a csillagos ég....Sikerült már vele megetetnem 11 litert is :-s.Egyhuzamban 400-500km-ert lazán el lehet vele menni,egy dologra kell vigyázni,nagyon melegben hajlamos túlmelegedni,javaslom mindenkinek a ventillátort külön kapcsolóra tenni.Műszaki problémája nem volt 10000km alatt,csak a hátsó gumit kell elég sűrűn cserélgetni rajta,mert hamar elfogy:-( Jó játék:előre eggyel kisebb fogaskereket kell rakni,nem kell utána semmilyen tuning:-)
A gyári kipufogóval igencsak villanymozdonyos feelingje van,én egy finster dobot raktam rá,elég dögös hangja lett.Kinek ajánlanám?Akik egy jót akarnak motorozni viszonylag nem horror áron.Egy jó Thundert lehet annyiért venni,mint egy rossz autót,nem szabad sajnálni tőle az olajat,mert nem vészesen,de eszi(nekem olyan 3 dl/1000km),bár hallottam olyat,akinek sikerült egy litert produkálnia.Gondolkodtam már a cseréjén....de megmondom őszintén....nincs mire lecserélni,és nincs miért lecserélni.Hibátlan a futóműve,nagyon jó a féke,kényelmes,gyors és erős.Talán majd pár év múlva egy ZZR 1400:-)
Ja,és egy jó tanács a végére:ne törd össze!Mert az idomok beszerzése nem egyszerű,itthon nem olyan motornak számít,ami minden csűrben fellelhető....

Hibalista

- Hűtőveentillátor érzékelőgombája beoxidálódott, ezért nem kapcsolt a ventillátor.130 HUF egy ív csiszolóvászon....

Ide hordtam szervizbe

Én saját magam

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 21000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző motorja? Következő motorja? ZZR 1400
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.