A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Tricker 2006 (249)

Tricker 2006 (249) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Terepre országutra

Szöveges ítélet

Kb két éve fel vetettem szüleimnek ,hogy jó az aerox de már kibohóckodtam magam. Valami komolyabb kéne valami motor szerübb és ki kéne egészíteni a spórolt pénzem meg az aerox árát. Először nem nagyon tetszett nekik az ötlet de aztán mondták legyen, csak keresekk valami árban és tudásban is hozzám valót. Én egyből megtaláltam a drz-t használtan ezer pár száz kilométerrel. De mikor meglátták mondták hogy felejtsem el ha már adnak bele lóvét akkor már legyen valami formája és tovább mentünk egy yamaha kereskedésbe. Ott igazából nem volt semmi a jogsimhoz való csak a tricker. Mivel mindenképpen valami enduro szerűt akartam és nem 125-öst. Innentől nekem mindegy volt. 2006 decemberébe el is hoztuk. Szerencsére enyhe tél volt és a szezon elején már vittem is az első olajcserére. Haza felé akkor lássuk a 120-as utazót amit ígértek hát a 120 már a végsebesség (nem is értem hogyan hihettem el a szalonba). Most már nem is bánom ,mert 110 fölött szitál a kormány. Az egyes nagyon rövid még kettesből is kis csúsztatással kényelmesen elindul. De mondjuk vmi triál közeli motornak mondták. Abban meg legyen rövid az egyes. Ami nagyon tetszik az a széles kormány és a 130 kiló. Városba két személlyel se fárasztó a kocsik közt araszolni és a padkán se kell félni hogy leér az alja. A gyári gumik amilyen bütykösnek látszanak annyira csúsznak vizes földúton. De száraz aszfalton és földúton királyak. Ha meg van a sebesség és az aszfalt is jó akkor lehet lábtartóig dönteni.Csak az első fékkel kell vigyázni, mert az nem túl harapós . A hatótáv 130-150km ez jobb kéz függő. A tank csak 6 liter szal nem túrázni való lenne, még az ülés is szűk de egyedül minden gond nélkül megkerülöm a balcsit. Összességében kicsit drága volt de nem egy tömeg motor és az alapokat meglehet tanulni.

Hibalista

- telo szimering 2 db

Ide hordtam szervizbe

bajnokhoz egyszer

Értékelése: 4

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.