Terepre fel !
Szöveges ítélet
A gépről :
A motor japán kiadású 70cm3 es . Váltója 4 sebességes , áttétel 12 / 50 . Végsebessége 65-70 km/h , az 1 ill . 2 sebesség inkább terepre van , harmadikban kezd el gyorsulni . Kellemes dolog , hogy városban és azon kívül mindenfelé elmegy , de határban , mezőn is gondtalanul használható . A nagy hegyeket nem nagyon szereti , inkább erőlködik és hányja a füstöt . Súlyelosztása jól el van találva , "kismotor" kategóriához képest eléggé termetes , volt hogy 125 nek is nézték . Váza erős és masszív , teleszkópjai jók de hajlamosak megadni magukat , ami fekete levesként éri az embert . A motor imádja az olajat , a teleszkópok is rendszeresen igénylik , a hajtómű és váltó is . Fogyasztása úton tűrhető 5L , de egy kétütemű kisköbcentisnek , ami nincs kihegyezve , szerintem 4L ből el kellene menni . Terepen nagyon eszik , volt hogy 70 km en 8 litert befalt. Az olajat nagyon zabálta , 1:50 es keverékkel is úgy füstölt , mint a simson az 1:20 al .
Végeredményben jó választás , ha városban akarsz szaladozni , munkába járni vagy csak kilátogatni a természetbe .
Hibalista
- Visszahuzorugo , Váltóbol és hajtoműből elfogyott az olaj de észrevettem idejében még.
Ide hordtam szervizbe
Itthon van javítva
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
-
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 32500 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 200 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |