Tanulj meg váltani
Szöveges ítélet
Robogó után első váltós motorként kaptam a TZR-t. Szerelem volt első váltásra :) . Ment mint a veszett egér. Minden robogós csak a hátamat láthatta. Nagyon szerettem. Most hogy már egy négyütemű motoron ülök elmondthatom hogy rengeteget kellett vele váltani, különben nem ment. Kb 6000-től indult el az alatt semmi, de simán pörgött 11000-et mondjuk akkor már erő nem volt benne. A váza akkora mint egy R6-nak, sokszor simán annak is nézték :)
Leggyengébb pontja az én gépemnek a váltója volt. A 6ik fokozatot rendszeresen kidobta és ezzel sajnos nem tudtunk mit kezdeni mert az egész blokkot szét kellett volna szedni a javításhoz. Az meg akkor már nem ér semmit...
Sajnos azért érezhető volt rajta hogy ez csak a nevében Japán motor.
Legideálisabb tanulómotor
Hibalista
- sport kipufogó fojtása a dobban végezte :D, néha kidobta a 6. fokozatot, karburátorból vízdugó kijött
Ide hordtam szervizbe
saját garázs :D
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 9000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 3800 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |