Talán a legjobb literes sportgép a piacon!
Szöveges ítélet
Szerettem. Még most is szeretem. Ez az elfokolt főtengely, s az ezzel együtt érkező V4 hang és karakter mesés. Sokan megszólták a Yamahát, hogy miért vállalta be, de szerintem megérte. A diagramok szerint gyengébb mint az elődje, de ebből semmit sem venni észre.Sőt, alul ilyen nyomatékos gép nem tudom van e a kategóriában. Szóval EGZOTIKUS LETT tőle a motor. Nem tucat. A legigényesebb japán ezres. Ezt garantálom, kidolgozásra főleg. A formái is. Persze ízlések és pofonok, de a minőség nem vitatható. Kapta az ívet nálam, de meg sem kottyan neki semmi. Remek fékek vannak a motoron, a futómű beállítva a 95 kilós bőrszerkós súlyomat is kiszolgálja, langaléta testem pedig nem fárad el hamar rajta.
Szuper a mód-selector is. "A" módban városba nem ajánlom, idegbetegül érzékeny a gázkar. Ha nem hasalsz rá, gázra egykerék.
Nem tudok belekötni a váltóba sem. Számomra megfelelő volt abszolút.
Ha R1, akkor RN22 egy jó sport kipufogóval, észre fognak venni.... Ha hűséges vagy, évekig társak lehettek.
Hibalista
- Gyakorlatilag semmi. Csak is a kopó alkatrészek. Fékbetét, lánc, gumik.
Ide hordtam szervizbe
Real-Motor
Yamaha-Németh
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
-
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 13 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 8520 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | Honda CBR 1000 RR SC59 | Következő motorja? | 2013 R1 RN22 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |