A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xj 600s 1992 (598)

Xj 600s 1992 (598) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Szinte már barátnő!

Szöveges ítélet

2 éve használom a 600-as Divimet, a teutonoktól érkezett, ennek megfelelően makulátlan, újszerű állapotban került hozzám. (Nem is hiszi el senki, hogy 10 éves a paripa.)
Jelenleg 38 ezret mutat az órája, de - leszámítva a cserélt kopóalkatrészeket - hozzá sem kellett nyúlni. A blokk, futómű stb. még teljesen szűz! Egy szelepállítás és karbihangolás lassan aktuálissá válik, de nincs sok kedvem beadni szakszervízbe, horror-árért.
Előtte egy 15 éves japán belpiacos 400-as Divi-t nyúztam hosszú külföldi túrákon, és sosem hagyott cserben. Kialakult a márka -és tipushűség, de nagyobb gép kellett, mert sajnáltam szegényt szétpörgetni a hosszú autópályás gurulásokon.
Nagyon tetszik a klasszikus (és szerintem gyönyörű) vonalvezetése (ennél még meg tudod különböztetni, melyik az eleje és a háta), a vicces kupufogókönyök-elvezetés, a csinos krómozott kémények. Egy másik eladó motorról leimádkoztam a két gyári koffert konzollal, így a három dobozba+tanktáskába a fél házat magammal tudom vinni egy hosszabb túrra vagy nyaralásra. Igazi hosszútávú igénytelen túragép, annak ellenére, hogy futóműve meglehetősen alulméretezett (ha nem fogod rendesen a kormányt, vadul szitálni kezd, igazi halálközeli élmény), kényelmes az üléspozíció, a nyereg kellőképp széles, az utas sem magzatpózban gubbaszt, hanem lazán elterül mögöttem. Kapott egy csinos túraplexit, amivel nem csak jobban néz ki, mint a gyári kis silddel, hanem a szélvédelmet is tökéletesen megoldja. Nem csoda, hogy a rendőrség is máig használja ezeket a mocikat. A fék (főleg a hátsó) nem túl meggyőző, megpakolva, utassal, izomból rá kell markolni ill. taposni, és mivel puha az eleje, bólint is rendesen. A 400-asnál hosszú állás vagy téli pihenő után voltak hidegindítási gondok, a 600-asnál ez már ismeretlen. A fogyasztás normál tempónál 4.5-5 l, tartós 160 környékén benzinóra hiányában (a műszerfal spártaian egyszerű, lehetne kicsit informatívabb) azonban nem árt figyelni a nedű fogyását, mert meglepetés érhet: nem túl vidám az osztrák autópályán éjfélkor a leállósávban állni porzó tankkal. A túraképességein túl igazi kezdő/újrakezdő motor, egy nő is meg tudja tartani. Ajánlom mindenkinek, hálás gép és sok örömet okoz, ha gondosan ápolod.

Hibalista

- Kizárólag kopóalkatrészek mint pl. lánc (IRIS-t ne tegyetek rá!)-lánckerék, fékbetét (érdemes normálisat venni, különben nyikorog), gumi, gyertya, légszűrő.

Ide hordtam szervizbe

Egy ezermester haver bütykölte haveri áron. Szakszervíz szóba sem jöhet, ez a gép még azok közé tartozik, amelyiket lehet otthon szereli.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.