Szertnivaló szolga
Szöveges ítélet
Én imádtam ezt a mocit. Borzalmasan nyűhetelen volt. Előttem svájcban lakott, igen megkímélt, de azért használt típus volt. A power szelep úgy volt beállítva rajta, hogy 3500-tól folyamatosan nyitogatott. Nem volt érdemes 9000 fölé pörgetni, mert ott már semmit sem húzott. Terepre nagyon jó volt, vettem rá hátra krossz gumit, és azzal gyakorlatilag nem volt akadály. Közúton a végsebessége elérte a 130-at. (trükk: a kicserélt első és hátsó lánckereke volt, amitől nőtt a végáttétel. Ezt akkor használtam, ha csak melóba jártam vele - közúton - mert kevesebbet fogyasztott, és nőtt az utazósebesség.) Én rengeteget mentem vele így. A fogyasztása közúton 4-4,5 között, terepen 5,5-6 között volt. Egyszer egy amatőr versenyt is végigcsináltam vele. 11 induloból ez volt a leggyengébb(27le), de mégis 5. lettem. Hála a kicsi súlyának, a rettentően mély pornak a pályán, és szerintem a jó futóműnek. A motort 17 évesen 85880 Km-el számolták be egy dominátorba, mert sajna feladta a harcot a gyujtáselektronika, és sokba került volna a javítás(a moci árához képest).
Hibalista
- Motrogenerál, egy eltörött gyűrű miatt (javítva: Prox szettel). Fékbetétek, láncszett (2X), akkumulátor, első teleszkóp szimmeringek, gyujtáselektronika.
-
Ide hordtam szervizbe
Polgárdi KTM szervíz
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
a kisebb bajokkal én magam megbírkóztam
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 37000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 48000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |