Szép VAS!
Szöveges ítélet
Volt nekem egy 1100A Drag Star-om. Megosztok egy két gondolatot, aminek hátha hasznát tudjátok venni.
Véleményem szerint a chopperek (cruiserek) közt ez a gyöngyszem! Rengeteg króm alkatrész, kiegészítő ékesíti, ami szemetgyönyörködtető, viszont hogy ez így is maradjon, ahoz szinte minden gurulás után takarítani, simogatni kell.
Kényelmi szempontból annyit jegyeznék meg, hogy az első ülés elfogadható, viszont az utas ülés egy katasztrófa. Kb.100 km után meg kell állni egy picit regenerálódni. A kormányt mindenki be tudja magának lőni, a "kezelőszervek" egyszerüek, kézre állnak. A lábtartó trepni jó dolog, ajánlatos hátra is azt tenni, hogy az utas néha meg tudja magát igazítani menet köben. Én 180cm vagyok, ezért raktam a bukócsőre pihentető lábtartót, így majdnem ki tudtam nyújtani a lábam.
Az első telók jól nyelik a hepehupát, viszont a hátsó rugóstag néha felütött (2 személy), de! ezen is lehet állítani.
A "nagy" tömeg ellenére egy kis kezesbárány, ez köszönhető az alacsony súlypontnak. Szerpentines szakaszoknál gyakran leér a trepni. Városi cirkálásnál nincs gond, könnyen terelgethető.
Léghűtés lévén én pl. a motoros felvonulásokat inkább kihagytam, félő, hogy a büdös nagy melegben döcögős tempónál nem tud visszahülni, így romlik az olaj minősége,...stb.
Sebválltója jó, ahogy kell 1-be rakva "csattan", 60-nál mehet 5-be, simán elbírja. Az olajcsere periódus végefele (4500km után) egy picit darabosabban lehetett váltani.
A kardán meghajtás 120-ig rezgésmentes, ez felett minimális a "kardánérzés" (én évente cseréltem benne hajtóműolajat).
Fékek elegendőek, mondjuk ennél több nem is nagyon fér rá, elöl 2 - hátúl 1 tárcsafék.
A fogyasztása 2 személlyel 4,5-5L között van, ha 110 alatt maradsz vele, egyébként 90-110 között érzi magát a legjobban. Autópályán a 140-160-as tempót 7-8 Literrel honorálja (na ez a motor nem erre való).
Ezt a típusú vasat bátran ajánlom mindazoknak akik nem álmodoznak nagy túrákról (napi min.700 km több napon keresztül). Ez a moci nem arra lett gyártva, hogy hosszúkat guruljon vele az ember, sem kényelmileg, sem teljesítményileg nem alkalmas. Többek között ezért válltak el utjaink.
Nekem sikerült átülni egy gyönyörű Honda st 1300 Pan European-ra.
Köszönöm, hogy elolvastad az ítéletemet!
Széles utat minden motorosnak!
Hibalista
- 1. Vásárlásom előtt sokat állt, ezért a karburátorban "letapadt" az üzemanyag adalék, ezért tisztítani kelett, mert nem volt egyenletes az alapjárat.
- 2. A karburátorban a tűszelepeket kelett cserélni.
Ide hordtam szervizbe
Yamaha Karsai Nyíregyháza
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Maszek motorszerelő.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 11800 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 13500 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |