A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

XVS1100 A 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szép VAS!

Szöveges ítélet

Volt nekem egy 1100A Drag Star-om. Megosztok egy két gondolatot, aminek hátha hasznát tudjátok venni.

Véleményem szerint a chopperek (cruiserek) közt ez a gyöngyszem! Rengeteg króm alkatrész, kiegészítő ékesíti, ami szemetgyönyörködtető, viszont hogy ez így is maradjon, ahoz szinte minden gurulás után takarítani, simogatni kell.
Kényelmi szempontból annyit jegyeznék meg, hogy az első ülés elfogadható, viszont az utas ülés egy katasztrófa. Kb.100 km után meg kell állni egy picit regenerálódni. A kormányt mindenki be tudja magának lőni, a "kezelőszervek" egyszerüek, kézre állnak. A lábtartó trepni jó dolog, ajánlatos hátra is azt tenni, hogy az utas néha meg tudja magát igazítani menet köben. Én 180cm vagyok, ezért raktam a bukócsőre pihentető lábtartót, így majdnem ki tudtam nyújtani a lábam.
Az első telók jól nyelik a hepehupát, viszont a hátsó rugóstag néha felütött (2 személy), de! ezen is lehet állítani.
A "nagy" tömeg ellenére egy kis kezesbárány, ez köszönhető az alacsony súlypontnak. Szerpentines szakaszoknál gyakran leér a trepni. Városi cirkálásnál nincs gond, könnyen terelgethető.
Léghűtés lévén én pl. a motoros felvonulásokat inkább kihagytam, félő, hogy a büdös nagy melegben döcögős tempónál nem tud visszahülni, így romlik az olaj minősége,...stb.
Sebválltója jó, ahogy kell 1-be rakva "csattan", 60-nál mehet 5-be, simán elbírja. Az olajcsere periódus végefele (4500km után) egy picit darabosabban lehetett váltani.
A kardán meghajtás 120-ig rezgésmentes, ez felett minimális a "kardánérzés" (én évente cseréltem benne hajtóműolajat).
Fékek elegendőek, mondjuk ennél több nem is nagyon fér rá, elöl 2 - hátúl 1 tárcsafék.
A fogyasztása 2 személlyel 4,5-5L között van, ha 110 alatt maradsz vele, egyébként 90-110 között érzi magát a legjobban. Autópályán a 140-160-as tempót 7-8 Literrel honorálja (na ez a motor nem erre való).

Ezt a típusú vasat bátran ajánlom mindazoknak akik nem álmodoznak nagy túrákról (napi min.700 km több napon keresztül). Ez a moci nem arra lett gyártva, hogy hosszúkat guruljon vele az ember, sem kényelmileg, sem teljesítményileg nem alkalmas. Többek között ezért válltak el utjaink.
Nekem sikerült átülni egy gyönyörű Honda st 1300 Pan European-ra.

Köszönöm, hogy elolvastad az ítéletemet!
Széles utat minden motorosnak!

Hibalista

- 1. Vásárlásom előtt sokat állt, ezért a karburátorban "letapadt" az üzemanyag adalék, ezért tisztítani kelett, mert nem volt egyenletes az alapjárat.
- 2. A karburátorban a tűszelepeket kelett cserélni.

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Karsai Nyíregyháza

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Maszek motorszerelő.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 11800
Megbízhatóság (8) Vezetett km 13500
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.