A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Yamaha FZS 600 Fazer (599 cm3)

Yamaha FZS 600 Fazer (599 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szélvészkisasszony

Szöveges ítélet

Előző motorom egy túragőzös volt. Kissé öreg, le is állt alattam Erdély kellős közepén. Gondolkodtam mi is legyen a következő. Van egy Yamaha hangszerem, amely valóban csodálatos, jó minőségű. Úgy döntöttem hogy kipróbálom a márkát motorban is.
Olvasgattam a teszteket, és mivel a megbízhatóság fontos szempont volt, a Fazer mellett döntöttem. Előre bocsátom, nem is csalódtam.
Eleinte a fejidom dizájnjával annyira nem voltam kibékülve, de az évek során, ahogy összeszoktunk, és mindig megfelelően teljesített, az is egyre szebb lett:)
A lényeg az, hogy egy remek motort ismertem meg a Fazerben. Tüzes, a teljesítménye nekem teljesen megfelel, közúton nem tudnék ettől többet kimotorozni. Pörgős, fickándozós a jellege. Többször voltunk nagy (>2000km) túrán két személlyel, csomagokkal. Ott is kifogástalan volt. Első alkalommal Erdélyben a 2200km alatt (írtam a tankolásokat) 4.05 L/100km fogyasztás jött ki. Azt hittem elszámoltam valamit. A következő alkalommal 4.1L/100km. És ezt normális tempóra kell értelmezni. Szóval a fogyasztása kifogástalan.
Szóval, megszerettem a "kis dögöt", mindig örömmel ülök rá, és határozottan tetszik.
Néhány hiányosságát megszüntettem, egy kis műszerpanelt szereltem rá (fokozatkijelzőt, vízhőfok mérőt, külsőhőmérséklet mérőt, időórát tartalmaz), féklámpát szereltem a nagy hátsódobozba, sűrűbb olaj az első telókba, riasztó, bereléztem a fényszórókat, hogy mindkettő világítson. Azóta úgy érzem hogy a moci kész, nem kell ettől jobb.

Vannak hibái is természetesen: Az utas lábtartója túl magasan van, és gyárilag nincs rajta gumi. A karburátorok gumiszívócsonkjai idővel elöregednek, cserélni kell.
Ennyi.

Hibalista

- Az egyetlen hiba amiről betudok számolni, hogy a gumi szívócsonkok idővel kirepedeznek. Ez már az enyémen is elkezdődött, én még nem cseréltem. Utána néztem, kb. 90€ lesz a cseréjük. Ezen kivűl semmi.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szerelem.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? GSX 750F Következő motorja? Nem tudom. Megtartom még egy ideig.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.