Sosem hagyott ott! (félig elégett szelepekkel sem :)! )
Szöveges ítélet
Az indítási nehézségek nálam is jelentkeztek, amire kb. fél év után rájöttem, hogy miért vannak. A lényeg: Leállítás előtt zárd el a benzincsapot és járatsd ki a karbiból a benzint! A másik fontos dolog, hogy a tankban a benzinszint legyen a vákum pumpa fölött, de legjobb, ha tele van a tank!!! Sokáig pöfög elzárt csapokkal, ezért én megjegyeztem kb. mikor kell elzárnom menet közben, hogy a garázsig még elguruljak vele.
Hibalista
- Egyetlen hibája a kipufogó szelepek beégése volt, mert egy motorostalálkozón részegen leszereltem a kipufogót és túráztattam ész nélkül mint egy gsxr-t. Egyébként lekiabálta őket...
Ide hordtam szervizbe
Nem írom ide a szerelőt, mert időközben kicsit elszálltak az árak nála. Sajnálom, mert kiváló szakembernek tartom.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 17000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 43000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |