A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xc 125 Beluga 1990 (124)

Xc 125 Beluga 1990 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

sánta tigris avagy hajtómű a rolleren

Szöveges ítélet

Egy tartozás fejében került hozzám a boci, első pillantásra nagyon jó állapotúnak tűnt. Sajna kiderült hamar, hogy az itt-ott azért karcos de szép gúnya elhanyagolt-lelakott belsőt takar. Minél jobban bontottam a gépet annál több meghökkentő dolgot találtam. Ezek azóta azért hosszú együtt töltött estéknek köszönhetően fogyatkoznak.

Az én példányom kétütemű változat (állítólag ez a ritkább). Külső olajozású és minimális olaj fogyasztással. A motor meglepően erős és pörgős. Álló helyből koppot húzva már már veszélyes is, bár az igazi előnye is ekkor jön elő amikor dugóban rövid kiugrásokkal kell haladni előre.Tekintve hogy nem vagyok egy Talmácsi nem is szoktam kísérteni a sorsom... A moci elég rendesen zabál viszont... a karbi beállításra gyanakszom de egyszerűen nem találom a helyes beállítást. 60-70 között szeret menni, ilyenkor a motor is nyugodt járású és fogyasztás szempontjából is ez a legjobb neki. A vége valahol 100 felett van de a stabilitási problémák miatt az már elég orosz rulett.

A pici 10" kerekekkel elég bizonytalanka a jószág ami a jelentősnek mondható erejével összeadva azért óvatosságra kötelez. Kanyarban mindennek mondható csak semlegesnek nem. Egyszerűen nem érzi biztonságban magát az ember, elég nagyokat kell dönteni rajta, és idegesen veszi a kanyart. Ilyenkor az első fék is felejtős mert kitörésre hajlamos az eleje. Amúgy ha jól vannak beállítva bőségesen elég rajta a két dobfék.

Ha a fentiekkel együtt tud élni az ember, akkor viszont autó mellé fantasztikusan jó kiegészítő jármű! Ha az idő jó melózni is ezzel járok.

Alap esetben a tároló helyek igencsak szegényesek (a kormány boxban ki is merül ráadásul ezt is félbe vágja a kormány) így aztán a belugán a doboz szinte kötelező.

Kinézetre nem egy szembetűnő, feltűnő jószág. A régi iskola vonalait követi. Mint egy kis robogó picit felfújva.

Mindent összevetve nem egy rossz járgány, de a nyugis megfontolt helyváltoztatáson kívül nem ajánlanám. Mondjuk úgy az élmény értéke konvergál a nullához, cserébe (ha rendben van tartva) megbízható erős kis járgány.

Hibalista

- Rejtelmes ismétlődő hátsó defektek, a kerék kiszerelés minden borzalmával
-
- Akku elfáradt és nem maradt ereje indítani (itt jegyezném meg berugó kar nincs) régi darab volt cserélve lett.
-
- Az egyik teló hátul beált mint a beton. csere
-
- Az előző tulaj kokányolásai miatt visszatérő zárlatok. rendberakva.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szerelem

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.