A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fzr 1000 1987 (1003)

Fzr 1000 1987 (1003) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Régi csúcstechnika, sanja régi :(

Szöveges ítélet

Hali!

A vasat használltan vettem és mint a hibáknál írtam egy kicsit belenyúltam :(

Lényegében egy kis ráköltés után = vadálat :)

Tuning kipufogójából (martin dob) olyan hagokat sikerült kihozni, hogy a 90 éves mamiknak is megindult az adrenalintermelés ha meghallották :)

1-2 ben a farát szépen csóvállta a vas, viszont 3-ban csak a kanyarokban rakta ki a farát, egykerekezésre szerintem alkalmatlan (gyári átéttel).

Az enyém egy kis fiatalításon esett át előző tulajoknál így egy mító hátsórészt kapott..

A motor kanyarokban nem volt a leg kezesebb ez az elöregedett futómű /esetleges régebbi sérülés/ javára tudható.

Végsebessége /hivatalosan bemérve :P) 243 volt -persze az óra szerint 260....

Szerviznél a kalbik összehangolása sokat jelent erre is érdemes odafigyelni...

Kezelhetőségén a gyári gumiméretre való visszatérés sokat segített..

Fogyasztása 7-7.5 volt bár egy Mátrai hajsza 10-11 körül is kipárologtatott :(

Úton soha nem hagyott cserben, szépen indúlt és a hangja... ::):):):):):)

Ja 1100 Gsxr- hasonló évjáratot bármikor falhoz álította. /két havernak is ellenfél voltam, de sem 0-ról sem nyomatékból nem fogtak meg.../persze pörgetés és lehet soffőr függő is/ :)

Összeségében sajna azt kell mondanom eljárt felette az idő, nehéz szép állapotban lévő példányt találni. Nem szabad elfelejteni egy ilyen idős motornak már lelke van ápolgatni kell.
Nagy önsúllya miatt a mai fűnyírókkal nem igazán veszi fel a versenyt.

Hibalista

- Hát a váltó 2 seb fokozat... :(
- /motortömítés+bontottváltó+szűrők+olaj+gyertyák=kb 120e volt 2006-ban-viszont mindent kaptam hozzá) Vásárlásnál váltóra és csörgésre figyelj ha kidobálja a sebességet NE vedd meg (nem a lánc ugrál a fogaskerék akad :(

Ide hordtam szervizbe

Magam+haver

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1988
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 42000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.