Prezis kis gyöngyszem volt !
Szöveges ítélet
Ujonnan vettem a Design miatt. Ennek ez elsö 400-asnak -ez volt az elsö Modell,--utana jött az 535-ös de mar fennt normal megszokott Benzintankkal !
Itt meg a banzintank az üles alatt volt, es fennt csak egy Atrappe volt. Ugy mint a V-Max-oknal.E-miatt epitettem egy nagyobb tankot felülre, es összekötöttem az alsoval, hogy Jugoban kevesebbszer kelljen megallni tankolni.Ekkor kezdett a haboru kitörni, es feltem a benzin knappheittöl.
Aztan egyhuzamban lementem vele Kreta szigetere, lefele Belgradtol a Görög hatarig zuhogo-ömlö esöben ! majd vissza szinten egyhuzamban 1600 Km. Athen Budapest együlteben, majd masnap tovabb haza.
Masnapra elzsibbadtam, de a motor mindent zokszo nelkül birt.Kicsi, de nagyon szepen, lelkiismeretesen megepitett gep.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
nix
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (0) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | XT-500 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |