A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fz6 Fazer 2006 (600)

Fz6 Fazer 2006 (600) 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

picin bogárkám

Szöveges ítélet

Én a fejidomos verziót választottam - persze nem azért, mert ez a vagányabbik verzió, hanem, mert ugye ez a kényelmesebb. Egyeltalán nem bántam meg. Még 150-160 -as tempónál is véd a plexi, ha egy picit behúzódom mögé.
Anyagi megfontolásból a kevesebb lóerős változatot vettem, de eddig nem tudott seholsem állva hagyni hasonló kategóriás, nagyobb teljesítményű motor sem. Viszont lényegesen olcsóbb volt, meg persze a teljesítményadó is jóval kevesebb, mint az izmosabb változaté. Ezt sem bántam meg.
Sokan panaszkodnak, hogy az ülés alatti kipufogó melegíti a szebbik felüket, de szerintem ez badarság. Részt vettem már vele többszáz km-es túrán is és egyeltalán nem zavaró. Ami viszont nekem nem tetszik, hogy 5000-res fordulat körül eszeveszetten ráz a moci. Persze ezt is ki lehet küszöbölni azzal, hogy nem járatom az említett érték körül, de szerintem ez akkor sem helyénvaló. Ami még zavar, hogy hangja aztán egyeltaán nincs a gépnek. Mármint erős, figyelemfelkeltő hangja. De ahogy megfigyeltem, a hasonló mociknál ez szinte kivétel nélkül így van. Kivétel talán a Suzuki 650-ese.
Kiviteléből adódóan ez a jármű nem kimondottan a gyors kanyarokra lett tervezve, ezért nem is alkalmas nagy sebességű, biztonságos kanyarodásra. Egyrészt a túragumi miatt, ami persze nagyon tartós és praktikus hosszú távon, másrészt a futómű miatt. Néha kicsit ´beparáztat´ a kicsike, ha gyorsabban akarok hajtani a kelleténél.
Összességében meg vagyok elégedve a választásommal, de a következő motorom biztos, hogy gyorsasági lesz a fennt említett problémá miatt.

Hibalista

- A benzinszintjelző pár száz kilóméter után megadta magát.

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Magyar, Szombathely

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.