Pénztemető
Szöveges ítélet
Első motorom volt 18 évesen. 50-es papírokkal vettem, tehát nem volt se rendszám, se forgalmi. 250.000 Ft jó magyar pénzt adtam érte 2005 tavaszán, és már a második héten megszorult a dugattyú, illetve 40.000 Ft volt a szerviz. Utána nem sokkal akksi csere, illetve lánc és lánckerék lett cserés, ez volt még 22.000 Ft. A rossz akksi memiatt nem nyitott ki a power így a magas fordulat miatt megolvadt a csűrű és dugattyú, így megint generál, megint 40.000 Ft. Ezt követően jött kb. két hónap, amíg nem volt nagyobb probléma. Karbipucolás rendszeres volt. Ezt követően egy hidegindításnál letört a hengerből egy darab, így természetesen megint új dogó, gyűrű, meg a henger esztergálása került 60.000 Ft. Mindezt egy szezon alatt hozta össze. Ehhez még hozzájött hogy hidegindítás borzalmas volt. Sokat tologattuk az utcában, mire hajlandó volt beindulni. Ráadásul szerintem az ózonlyukat is növeltem nem kicsit ezzel a motorral, mert akkora füstje volt mint egy nagyobb tábortűznek. 2005 novemberéig használtam, majd 2006 márciusában eladtam 200.000 ft-ért. Oltári bukta volt.
Attól függetlenül, hogy egy rakás szar volt a motor szerettem ha éppen beindult, de rettegtem attól ha elmentem vele valahová, hogy hazafelé már nem indul majd be.
Őszintén szólva akinek olyan motor kell, amire csak ráülsz és megy, az semmiképpen se vegyen öreg kétütemű Yamahát.
Hibalista
- dugó, gyűrű többször is cserélve lett - henger esztergálva lett, mert letört belőle egy darab - power szelep - lánc és lánckerekek - tömítések, izzók, saruk - akksi csere -
Ide hordtam szervizbe
Egyik ismerőshöz, olcsón és jól dolgozott.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 36000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | Ha veszek, akkor egy BMW K1200S lesz. |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.6/10) |