A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Yz 125 2006 (124)

Yz 125 2006 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pehelysúlyú vadállat

Szöveges ítélet

Hát, a motor, nem 2006 utáni, hanem 2003-as. Most, április környékén került hozzám, előtte egy 25-ös Dt-vel gyűrtem a krosszpályát, de hát azt kb fél év alatt kinőttem. Jött az ötlet, erősebb, és nem enduro, hanem egy igazi, vérbeli versenykrossz. Márka? Persze, hogy yamaha, ez nem kérdés... De én egy 250-es 4üteműben gondolkodtam, de hál´istennek lebeszéltek róla, utólag is köszönöm. Emberek, a létrát végig kell járni. 50-125-250... Bár már ez a 125-ös is igen komoly lépcső egy 50-es simson-hoz képest:) Szóval 2 ütem, kb 95kg feltankolva, 42 LE. Erre nem lehet mit írni, ezt érezni kell. 2 csutkagázra vígan emeli az elejét. A motor hihetetlenül ki van hegyezve. Ahhoz képest, hogy csak 125-ös, és 2T, egész jól húz alulról. A fogyasztásával meg vagyok elégedve, ha nem csak padlón jársz vele, akkor egész sokat el lehet menni egy tankkal. Csak hát nehéz nem kiforgatni. Megy. Mint a disznó, és hát épeszű ember kiaknázza a benne rejlő erőt. A gyári kipufogóval is olyan hangja van, h nehéz csöndben elsuhanni akárhol is. Felesleges próbálkozni vele, egyszerűen olyan, mintha nem is lenne rajta dob. A futómű nekem jó, kicsit talán puha, de egész jól be lehet lőni. Én Mitas gumikat használok, jó az ár-érték aránya. A fékek, hát, az első az még jó, de a hátsó az nem akar fogni. Vagy semmi, vagy blokkol, nehéz vele csizmában jól fékezni... A váltó pontos, bár elkellene az a hatodik sebesség, a motor simán elbírná. Alapjába véve egy nagyon barátságos motor, könnyű kiismerni, de nehéz annyi tudást szerezni, h azt lehessen állítani, kinőttem. Az én 65 kilómhoz bőven elég! Viszonylag olcsóak a pár éves darabok, de sajnos minden gyorsan kopik rajta...

Hibalista

- Váltó tengelyén a racsni szétkopott...:(

Ide hordtam szervizbe

Barátom, Feri, gyors, olcsó, nincs számára kihívás.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.