Öszvér a jobbik fajtából
Szöveges ítélet
Idestova húsz éve motorozom. Az XV előtt egy Suzuki GS 550 F-em volt.
De kellett valami nagyobb és ebbe futottam bele. A jobb oldala le volt amortizálva, mert az előző tulaj bukott vele. A fia adta el.
Szerencsére a bukási sérüléseket könnyen, gyorsan lehetett javítani. Egy apró rejtett hiba maradt, de az sem okozott komoly problémát csak egy kis bosszúságot.
Nevesítve az egyik gyújtótrafón volt egy apró repedés, ami miatt a vételt követő télen egy hétig nem tudtam használni a motort, ugyanis feladta a trafó. Szatmári László barátom hamar orvosolta a problémát. Maga a csere alkatrész pedig 6000-be fájt. Rá két évre meg kitudja már hány kilométerre kiderült, hogy a kuplungnak sem tett jót, hogy oldalra dőlve ketyegett a gép.
Azt kicserélni kb. egy ötvenes volt.
Nagyon ki voltam (vagyok) vele békülve.
A kardánhajtásnak hála soha nincs gond az egyenesfutással, nincs para, hogy kopik, szakad a lánc.
Léghűtéses V2-es kimegy a világból, ha ráül az ember és igazán kényelmes elöl és hátul is. (Kipróbáltam)
A gyári kormány cserélve lett így igazán túrás. Dönthető míg a lábtartógumi le nem ér.
Kapott egy szélvédőt (az egyik fotón kiderül miért).
Azzal meg sem kottyant neki a 170 km sem.
Jegyzem meg a verseny súlyom 69 kiló.
Én nagyon imádom.Városban ideális de országúton is megállja a helyét.Igazi öszvér.
Hibalista
- Gyújtótrafó, kuplung, fékbowden, akksi
Ide hordtam szervizbe
Kawaszati.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | Suzuki GS550F | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |