A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xj 600n 1992 (598)

Xj 600n 1992 (598) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Örök mint a szegénység!

Szöveges ítélet

Egy barátomtól vettem a motort az órájában 80000 km-rel,de mivel rendőrmotor volt,lehet hogy 180000 km volt benne?Mint első nagyobb motoromat,igazán szerettem,nem tűnt kevésnek sem az ereje,sem a nyomatéka,persze most ne a csúcsgépekkel való összehasonlításra gondoljunk.Műszakilag rendben volt a gép,persze a koránál és a benne lévő km-eknél fogva kicsit zajos volt,mindig olyan hangot hallottam,mint amikor laza a vezérműlánc.Mint ahogy mások is írták,4000-es fordulaton volt egy rezonanciája a gépnek,ami ugyan nem volt hallható,de a lábtartókon érezni lehetett.Műszerezettsége spártai,és mivel nincs rajt üzemanyagvisszajelző,én sose mentem vele tartalékon,csak ha muszáj volt átállítani,az viszont már ment menet közben is.A tömítéseknél itt-ott picit szivárgott az olaj,amit minden motorozás után letörölgettem,így azért egész normálisan nézett ki.Szélvédelme nincs,egy kis puig plexit tettem rá,nekem ez elég sokat javított a komfortérzetemen.Nagyon szerettem a kétoldalt elhelyezett hátsó kapaszkodókat,középsztenderre való állításhoz épp csak meg kellet húzni,és már fent is volt.Szerintem egy 50kg-os hölgy is könnyen boldogult volna vele.Ahhoz képest,hogy az enyém még az elöl egy féktárcsás volt,meglehetősen jól lehetett lassítani vele,igaz az első telók szépen beültek.A kuplung és a váltó,ha kicsit zajosan is,de hibátlanul és könnyen működött.Soha nem hagyott cserben,volt hogy majd 300 km-t mentünk szakadó esőben,de sem elektromos,sem mechanikai meghibásodás nem volt.Szerintem ezek a blokkok -ha már a vázuk tönkremegy- majd valamelyik fejlődő országban fognak szivattyúként vagy áramfejlesztőként működni,annyira elnyűhetetlenek:-)!
Tényleg igazi kezdőmotor,olcsón hozzá lehet jutni,és a naked-en sokkal kevésbé látszik az idő múlása,mint a sportosabb burkolt változaton.
Egy barátom vette meg tőlem,és Ő sem panaszkodott,hogy megbánta volna.
Két hibája volt:
-a km-óra mutatója időnként 80 körül elkezdett 80 és 100 között rezegni
-a kormányt elengedve 70 fölött erősen beszitált,amit a kormányteló sem fogott meg

Hibalista

- 1 db gyertyapipát cseréltem rajt,mert ami rajta volt érthetetlen módon (elöregedett?) eltört,fékbetéteket,gumikat.
-

Ide hordtam szervizbe

Magam szervizeltem az olaj-és a fékbetét cserénél.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.