A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fz 750 1984 (750)

Fz 750 1984 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olcsó 100Le-s sport túra

Szöveges ítélet

Egy éve vettem poton áron egy használható, műszakival rendelkező fz750-est. Ebben a kategóriában és árban (290eFt) ez a leghasználhatóbb motor műszakival. Korához képes (23 éves) meglepően sok műszaki csemege van rajta:
20 szelep, hidraulikus kuplung, elektromos AC pumpa,vízhűtés ventillátorral stb.
Tisztában voltam vele hogy kell rá költeni de volt pár meglepetés is amire nem számítottam, de hát olcsó húsnak híg a leve.
A javítások után már pöccre indul, hamar bemelegszik.A váltó nagyon jó, könnyen kapcsolható. Fékek jók, rugózás is megfelelő és a hátsó tag állítható.A motor elég erős, korához képest még mindig jól megy.Aki nem versenyezni akar annak elegendő kell hogy legyen ennyi bőven! Nagy futásteljesítménye ellenére nem eszi az olajat, kis karburátor állítás után a pici füst is eltűnt ami volt.Az ülést kipárnáztam pár lap polifommal mert kemény volt. Amit nem tudok megszokni az a mechanikus zajok ami az új dob felrakása után mág jobban hallhatók, főleg alapjáraton. Alkatrészellátás szempontjából nincs vele gond, ha valami ritka alkatrész kellett akkor is 1 héten belül meghozták, bontókba álltalában van hozzá alkatrész.Erős teljesítményét mutatja hogy nyitott dobbal 250 km/óra sebességet is mentem vele!!!
Még gondolkodom rajta hogy költsek e rá mert ugye árban már nem érné meg, de én olyan vagyok hogy szeretem rendbe tudni a járműveimet! :-) Egyenlőre családi és pénzügyi okok miatt nem cserélem le, de hobbi szinten használni fogom mert szerek motorozni! Amire kell arra megfelelő és a családi kassza sem érzi meg.
Gy

U.I.:Akinek nincs sok pénze,de már igényli a nagyvasat és szerelni is tudja annak ajánlom ha 300eFt körül keres 100Le körül motort.

Hibalista

- Generátor túltöltött, a bontott ára:20000Ft
- Fékbetétek: Az elsőre ráfolyt a telóolaj, a hátsó csikorgott:8000 Ft
- Hátsó gumi:12000 Ft (alig használt)
- Akksi (a régi forgatta de nem indult be vele, kicsi volt a teljesítménye):8000Ft
- Első telószimmeringek cserével:10000 Ft
- Egy nagy marék égő(generátorhiba miatt): kb.4000
- Kuplung munkkahenger tömítés:7000 Ft
- Hátsó kerék görgőzés(defekt miatt), centírozás és szinterezés:17000 Ft
- Bal hátsó index letört:3000Ft(bontott)
- Műanyag hegesztések: 4000 Ft
- Fékolaj:800 Ft
- Hátsó kerékbe csapágyak(2db),szimmering:6000 Ft
- Karbiszinkron:kb.6-8000Ft
- Bontott kipufogó, mert a régi barkácsolt cső nem nevezhető tompítónak:20000Ft(műszakira kell mennie)

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Halásztelek 1x

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Főleg magamhoz vittem! :)

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1985
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 76000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.