Olcsó 100Le-s sport túra
Szöveges ítélet
Egy éve vettem poton áron egy használható, műszakival rendelkező fz750-est. Ebben a kategóriában és árban (290eFt) ez a leghasználhatóbb motor műszakival. Korához képes (23 éves) meglepően sok műszaki csemege van rajta:
20 szelep, hidraulikus kuplung, elektromos AC pumpa,vízhűtés ventillátorral stb.
Tisztában voltam vele hogy kell rá költeni de volt pár meglepetés is amire nem számítottam, de hát olcsó húsnak híg a leve.
A javítások után már pöccre indul, hamar bemelegszik.A váltó nagyon jó, könnyen kapcsolható. Fékek jók, rugózás is megfelelő és a hátsó tag állítható.A motor elég erős, korához képest még mindig jól megy.Aki nem versenyezni akar annak elegendő kell hogy legyen ennyi bőven! Nagy futásteljesítménye ellenére nem eszi az olajat, kis karburátor állítás után a pici füst is eltűnt ami volt.Az ülést kipárnáztam pár lap polifommal mert kemény volt. Amit nem tudok megszokni az a mechanikus zajok ami az új dob felrakása után mág jobban hallhatók, főleg alapjáraton. Alkatrészellátás szempontjából nincs vele gond, ha valami ritka alkatrész kellett akkor is 1 héten belül meghozták, bontókba álltalában van hozzá alkatrész.Erős teljesítményét mutatja hogy nyitott dobbal 250 km/óra sebességet is mentem vele!!!
Még gondolkodom rajta hogy költsek e rá mert ugye árban már nem érné meg, de én olyan vagyok hogy szeretem rendbe tudni a járműveimet! :-) Egyenlőre családi és pénzügyi okok miatt nem cserélem le, de hobbi szinten használni fogom mert szerek motorozni! Amire kell arra megfelelő és a családi kassza sem érzi meg.
Gy
U.I.:Akinek nincs sok pénze,de már igényli a nagyvasat és szerelni is tudja annak ajánlom ha 300eFt körül keres 100Le körül motort.
Hibalista
- Generátor túltöltött, a bontott ára:20000Ft
- Fékbetétek: Az elsőre ráfolyt a telóolaj, a hátsó csikorgott:8000 Ft
- Hátsó gumi:12000 Ft (alig használt)
- Akksi (a régi forgatta de nem indult be vele, kicsi volt a teljesítménye):8000Ft
- Első telószimmeringek cserével:10000 Ft
- Egy nagy marék égő(generátorhiba miatt): kb.4000
- Kuplung munkkahenger tömítés:7000 Ft
- Hátsó kerék görgőzés(defekt miatt), centírozás és szinterezés:17000 Ft
- Bal hátsó index letört:3000Ft(bontott)
- Műanyag hegesztések: 4000 Ft
- Fékolaj:800 Ft
- Hátsó kerékbe csapágyak(2db),szimmering:6000 Ft
- Karbiszinkron:kb.6-8000Ft
- Bontott kipufogó, mert a régi barkácsolt cső nem nevezhető tompítónak:20000Ft(műszakira kell mennie)
Ide hordtam szervizbe
Yamaha Halásztelek 1x
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Főleg magamhoz vittem! :)
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 76000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |