A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xjr 1300 2003 (1251)

Xjr 1300 2003 (1251) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nyomatékkirály, a legdögösebb pucér nagyvas

Szöveges ítélet

Előző motorom is XJR 1300 volt,csak az egy 98-as évjáratu SP kivitel volt. Teljessen elvarázsolt,elsősorban a kinézete aztán meg a rengeteg nyomaték ami szinte alapjárattól előjön. Volt egy 94-es évjáratu FZR 1000 Yamahám is de az is csak 4-5000 fordulattól indult meg és hát tempós előzéshez vissza kelett váltani,persze az sport motor volt nem nyomatékból hanem fordulatból élt. A másik érv a kényelem ami az XJR mellett szól,sok kilóméter után is nagyon kényelmes. Viszont volt 1-2 hibája,de ezeket sikerült a Yamahának 2004-re kijavítani.Az új modell még kényelmesebb lett,keskenyebb ülés és tank a vezetőnél hogy méginkább kezelhető legyen,pár kilót a motor súlyából is lefaragtak,+ némileg technikailag fejlődött. Igazából ez a motor nem a fiatalok kedvelt típusa,legtöbben fapados sport motorokat vesznek,vagy valamilyen supermotót bohóckodni. XJR-t nem nagyon veszenek 30-35 év alatti motorosok,pedig nagyon jól vezethető,lehet sportossan motorozni vele csak nagyobb odafigyelést igényel mivel nehezebb,hosszabb a tengelytávja mint sportosabb társainak és a futóművét sem a nagyon tempós csapatásra tervezték,főleg nem a jó minőségü magyar utakra. Én igazából kicseréltem 1-2 dolgot rajta,a dögösebb kinézet, jobb vezethetőség és még több erő miatt. Széles,lapos LSL alukormány 2 cm es kiemelővel,a gyári kormány szerintem túl keskeny és rossz fogásu 1 ekkora vashoz.A gyári Öhlins rugostagok is állításra szorultak, 70 kilós sulyom alatt nem nagyon mozdultak meg,csak magasabbra kelett állítanom a rugót tartó gyűrüket,hogy hosszab úton mozogjon,ezután mintha kicserélték volna.Plusz pár lóerőt is sikerült még belecsempésznem a blokkba.Hengerenként direktszűrőt tettem fel + nagyobb fő fuvóka a karbiba és 2 foggal kisebb lánckerék előre 18>16. Így ötödik sebességbe 9 helyett 11 felet forog és kiviszi az órát 260 felett.Igazából csak 250 körül van a vége,bemértem. 230 helyett nem rossz egy ilyen öregecske technikáju motortól,persze mikor az FJ 1200 be volt ez a blokk ott gyárilag ennyit tudott 6 sebeséggel 130 le teljesitményel.Aztán kicseréltem még az idexeket kicsi ledesre, a tükröket,a hátsó lámpát fehér átlátszóra,1-2 részt karbonfóliáztam.Ja és a lényeg, 2 db ovál 35 cm -es Egrus sport kipufogó ami felkerült rá a gyáriak helyett. Hátborzongatóan jó lett a hangja,mély dübörgő és szépen visszadurrog. A képeken egyébként még régebbi állapotban látható,ha lessz kép a mostani állapotról feltöltöm.

Hibalista

- Szép is lenne ha bármi elromlott volna rajta.

Ide hordtam szervizbe

Csak a tuning miatt. Komárom. Kom-Front Honda szalon-szervíz. Íro József, elöző Yamaha motorjaimat is nála szervizeltettem.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.