A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

WR 250 F 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ne ítélj elsőre, nem csak a KTM lehet jó!

Szöveges ítélet

2020.12.31-én vettem, mert már elvonási tüneteim voltak motorozás terén
Előtte egy régi dobfékes Dr400-am volt (ami egy leélt szardarab volt) ezért nézegettem 400-500-as kategóriát is, de nem semmiképp sem szerettem volna KTM-et, (amikor nem találtam akkor már mindegy volt, hogy milyen márka és mekkora blokk, csak legyen valami) aztán rátaláltam erre a kis szépsége, és mivel kevesen írták róla, ezért nem tudtam hová tenni, (jó/nem jó, gyenge vagy elmegy kategória) de úgy voltam vele, hogy visszaszokni a motorozásba jó lesz ez is, aztán amikor próbaúton ráültem, akkor tudtam meg, hogy mitől üzemórás az üzemórás
Nagyon keményen veszi a lapot (hozzá kell tenni, hogy nem volt leélve; 660'000Ft 2020-ban) természetesen a vétel után mindent le is cseréltünk, ahogy azt kellett (a kipufogó túl hangos volt, azt később cseréltem) nincs nagyon ára az olajszűrőnek sem, és az olaj sem vészes mennyiség
Szerencsére a karbi nekem úgy volt beálltva, mintha 2T poweres lenne, hogy egy darabig megy kényelmesen (itt sem gyenge)aztán egy bizonyos fordulatnál megugrik, és jó gumival még harmadikban is egy picit még tudja emelni az elejét
Jól motorozható rövid és hosszú távon is, és nagyon jó kezdő és haladó motor (lábon le a Bakonyba, ott feljáróztunk egy darabig meg kirándultunk, és utána lábon haza) 110km után még nem kellett tartalékra raknom a 7.9-es tankot, ami nekem hihetetlen
Sok ilyen 100km körüli túrát csináltam vele, és nem nagyon volt vele bajom (talán ha egy ideig nem használod, és elszoksz tőle, akkor a seggednek kemény lesz hirtelen az ülés, és fájhat a farcsontod, de az is terepfüggő) sarat bírja faszán (elől Bridgestone, hátul Dunlop) talán a nagyon vizes fű, és a fagyott föld volt csak ellensége (arról nem tehet

Hibalista

- Nagyjából semmi, kivéve amiket az előző tulaj gányolt, de azokat nem vesszük ide (elköszörülte a kormányt,hogy beférjen a befogóba, ezért a vékony anyag nálam eltört)

Ide hordtam szervizbe

Giraffe_Racing Gödöllő
Az egyik legjobb és legbecsületesebb szerelő akit ismerek, hiába ott is nagyjából csak KTM-ek vannak attól még mindenhez egyformán áll hozzá

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8388607
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Dr400 (1984) Következő motorja? Wr450f (alu vázas-2008-tól)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.