A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

DT80 LC2 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagy a kicsik között

Szöveges ítélet

A motort egy gépész manustól vettem, aki ha épp horgászni akart ezzel ment. A motorban a főtengelyt,lendkerekek,gyűrűket,tömítéseket cserélt, valamint ATHENA kormánycsapágyakat tett az előző kormánycsapágyak helyére!

Hazafelé lábon hoztam,hogy megismerjük egymást! A Simson után egy erőgép volt, kiváló menetteljesítménnyel (75-80km/h átlagsebességgel jöttem), kiválú rugózással, bár az első kissé puha! A hátsó dobfék kissé gyenge, de ezt kompenzálja az első tárcsafék!

Mivel egy '93-as motorkerékpáról beszéltünk, átnézettem az elektronikát, de semmi probléma nem volt vele! Minden működött, beleértve a különolajozást is!

A kis DT-t én földesúton soha nem használtam, mivel számomra túl szép, és túé jó volt,hogy terepen széthajtsam! Így maradt a betonút. Mivel ugye a blokk 6 sebességes, szerintem az első 3 fokozat elég közel van egymáshoz! Az én motorkerékpáromon egy Gianelli kipufogó rendszer volt, így magasabb fordulaton kezdett el húzni, de ott nagyon! Kb 6000-től húzott 8000-9000ig mint a vaddisznó! Bár nem sokszor próbálgattam,csak mikor kihúzattam!
Nagyon jól ki lehet látni a sorok fölött, mivel elég magasépítésű motor. Akkora mint az 125ccm-es társai! Tévedés ne essék, ez NEM POWER szelepes!

A motorkerékpár nagyon megbízható, és igénytelen! Mikor elővettem 1 RÚGÁSRA már járt is! Persze néha megmakacsolta magát, például ha hideg volt, de akkor is szivató rá + 2 rúgás és már járt is a ketyere!
Pörgetés előtt érdemes menni vele addig, mig az üzemihőfokot el nem éri, ami kb a felénél van a hőfokmérőnek! Amíg nem meleg, nem pörög ki eléggé, és füstöl is nagyon!


Van egy DT begegség, mégpedig a berúgószerkezet! Ilyenkor a közvetítő fogaskereket kell perselyezni!A 2RA-s hajtókaros változathoz nem kapni javítőszettet,ugyanis ez nem 18mm-es hanem 20mm-es alsócsappal rendelkezik!

Végszónak annyit,hogy ez egy nagyon remek,megbízható és kiforrt technika, amibe szinte csak tankolni kell,de igényli a minőségi full szintetikus olajat! Kezdőknek,haladóknak, vagy aki a természetben akar motorozni bátran merem ajánlani!A vétellel vigyázni kell, mert gyárilag a DT80-as 9,5 LE, Gianelli kipufogó rendszerrel is csak MAX 11LE! A motor, és alvázszámra figyeljetek oda, mert ha nem eggyezik, valószínű,hogy mindenhonnan összerakott motor! A piros vázas DT-k az igazi japán gyárban készült Japánban, a lila vázas az a Yamaha brazil gyáraiban!

Tisztelettel:

T.Dániel

Hibalista

- Elektronikai meghibásodás ----> index, féklámpa

Ide hordtam szervizbe

Van egy nagyon megbízható, jó árban dolgozó szerelő Kiskunfélegyháuán!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 26500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? S51 Következő motorja? TDR
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.