Munkába járós éhségsztrájkoló
Szöveges ítélet
Ez egy 125-ös, négyütemű kis túragép. Szerintem megéri az árát, de azért vannak hibái. Véleményem szerint egy túramotoron nem kellene, hogy 35 km után azon morfondírozni, hogy miért ültem el az alsó felem. De kegyetlen módon. Rendben, kicsi, meg nem arra találták ki hogy 300-at menjen vele az ember, de 35? Fogyasztása rendkívül jó. Olvastam hogy mások azt írják, nem megy 100km/h-t se. Hát én húzogatom neki, és 105-ig ki is megy a mutató, ha jó kedve van. A súlyom 84 kg. De ugyanakkor van, mikor 95km/h elérése felér a messiás eljövetelével. Pedig nem változtatok rajta semmit soha. 7000 km körül kezdődött a váltógond. A váltókarom állandóan kilazult, hiába húztam meg. Aztán fokozatosan egyre jobban ellenszegült lefelé váltás közben. Előfordult, hogy harmadikkal kellett elindulnom. A szervízben kiderült, hogy elkopott egy alkatrész benne. Na de 7000 km után? Előzni csak lendületből lehet vele, de a fogyasztás oltárán áldozni kell. Meg vagyok vele elégedve. Ha az árát összevetjük a használati értékkel, akkor kiváló.
Tisztában kell lenni vele, hogy 125ccm 4 ütem az nem R1-es verőgép. Ha utast szállít az ember, akkor jön csak rá, hogy miért is lehet az EU-ban ezt a kategóriás motort (már ahol) B-s jogsival vezetni. Könnyű, és izgága. Ha leteszem az utast, akkor olyan mintha másik motoron ülnék. Egy személlyel az igazi. Mikor megvettem, tudtam mire vállalkozom. Nem élvezeti cikk. De én arra használom, amire való, közlekedni.
Hibalista
- Váltó
Ide hordtam szervizbe
Boxutca
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 3100 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4600 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |