A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » MT-07 (689 cm3)

MT-07 (689 cm3) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

MT-07+Akra=BRAAAP:D

Szöveges ítélet

Sokat keresgéltem milyen motort vegyek, 1.5 millió körül kerestem nagymotort, új motorok közül gyakorlatilag a Suzuki Gladiuson kívül nem nagyon volt kínálat, használtakat nézegettem, a DR után főleg supermotot. Aztán megjelent az MT-07 és eldöntötte a kérdést. Több mint 3 hónapot vártam rá mint a messiásra és végül a nem bántam meg, főleg ahogy az utóbbi időben felment az ára. Akkoriban 1.8 millióért vitték is mint a cukrot nem nagyon volt ellenfele a piacon.
Mióta megkaparintottam azóta szinte le se lehet vakarni róla télen-nyáron vele közlekedek, volt szerencsém hóban is, igaz csak Budapesten, de akkor se volt egy élmény. Nagyon kezes, könnyű, mindenre kiszámíthatóan reagál. A motor ereje és használhatósága ebben a 600 ccm körüli osztályban páratlan, nyomaték minden fordulaton ott van, kihuzatva meg megy mint a meszes. Utcai motorhoz képest nagyon könnyű, a váltója pedig meglepően rövid áttételezésű ez pedig ezzel a nyomatékos motorral párosítva nagyon jó mókát eredményez. De ha valaki utánanéz a típusnak meglátja, hogy a csapból is ez folyik, úgyhogy tovább nem részletezem.
Fogyasztása finoman papásan közlekedve vele 3.5 l/100km (első nagymotorom na), normál használat mellett 4,5 l/100km, két személlyel táskával, vagy húzva a bajszát valamivel 5 l/100km fölött is eszik.
Egy év használat után egy kedves autós gondolta, be szeretnék szálni hozzájuk, ezért anyuka szólt a kisfiának a belső sávban, hogy irány a suli nyisd az ajtót, de én eme kedves gesztust térddel hárítottam. Az eredmény, mivel nem mentem gyorsan az lett, hogy ahogy meglökött evittem a buszsávban álló kisdobozos autó visszapillantóját könyékkel, a motoron egy karc se, nem is borultam. Természetesen én gyorsan jöttem a semmiből kerültem elő, nem láttak nem hallottak.
Következtetést levontam:
- Van pár autós aki csukott szemmel autózik
Ennek orvoslására, ha már nem látnak, legalább halljanak alapon került fel egy Akrapovich. Mikor a szerelő felrakta, húzott egy gázfröccsöt, részemről száles vigyor, mire annyit mondott, "Na ezért éri meg ezeket igazán felrakni."
Na itt elgurult a gyógyszer. db-killer nem szabad benne legyen mert NA! Hogy ebből a két hengerből, hogy jön ki ilyen hang én nem tudom, de isten áldja azt aki belerakta. Alapjrattól már hörög/morog, 5000től ordít, de úgy hogy az oroszlánüvöltés macskanyávogás (BRAAAAP), motorfékre meg olyat szól mintha szilveszterkor ingyen petárdát osztogattak volna (sorozatlövés nem az egyhengeres féle durrantás).
Na azóta nem invitáltak be egy kocsiba se.
Más extra nem került rá a nem is kell, az Akrapovich hangrendszer viszont kötelező. De tényleg!
Főleg városban használom, itt és országúton érzi igazán jól magát, igazi zsivány motor, amíg aszfalton van már-már supermoto beütése van. Tengelytávja viszonylag rövid így kocsik közt nagyon jól manőverezhető amihez a könnyű súlya és a mindenhonnan meginduló motorja remek partner. Ugyanez igaz rá országúton, egészen olyan 120-as tempóig, itt kijön a szélvédelem hiánya melyet még a Schuberth C3 Pro se igazán orvosolt, hosszú távon fárasztó a menetszél és a zaj. Ülése kényelmes, de ez szubjektív, nekem a DR ülése után nagyon komfortos hosszabb távon is. A hosszabb távot olyan 100-150 km-re értem, kb ennyi km megtétele után kell a menetszél és az ülés miatt megállnom pihenni. Pakolhatósága kritikán aluli a dobozoktól nagyon bután néz ki, egyetlen valós opció szerintem a hátsó üléstáska (oldalra lógós) de onnantól a motor egyszemélyes. Kétszeméllyel mondjuk élhető, kevés a luxus, szolid a kényelem, úgyhogy ha utassal indulok neki akkor olyan 50-100 km körüli pihenőkkel lehet kalkulálni.
Összefoglalva ha valaki az túrasport világjáró motort keresi benne az haggyon fel minden reménnyel ez nem az a gép, de ha egy városi zsiványt keres ami a hegyi kanyargóson is komoly fegyvertény, az ebben a motorban megtalálja számításait.

Hibalista

- Kötelező olajcseréken kívül
- - Volt egy visszahívási buli az egyik akku kábelre
- - Féklámpa kapcsóló hátsó féknél rosszul volt belőve néha fékezés után égve maradt a lámpája
- - Néha a fokozat visszajelző bizonytalan a hatodik fokozatban

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Zakar (Cegléd)

Nagyon korrektek minenkinek ajánlom, mivel márkaszervízről van szó és gyári yamaha alkatrészekkel dolgoznak, nyilván nem olcsó, nem megéri.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2014
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? DR125SM Következő motorja? MT-09
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.