A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fzs 600 Fazer 1998 (598)

Fzs 600 Fazer 1998 (598) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Motorbuzit faragott belőlem

Szöveges ítélet

Kawasaki Zephyr 400-ról ültem át rá, és egyből megszerettem. Jobb szélvédelem, kényelmesebb üléspozíció, masszívabb felépítés. A mai napig imádom, bár lassan érik egy kis motor tuning, na nem mintha gyenge lenne, csak kell az új inger ;)
Nem tudnék róla semmi rosszat írni, mindig mindenhova elvitt (többek között egy 2500km-es Svájc-Olaszország-Ausztria túrát is beleértve). Soha egy műszaki probléma nem volt, a kopó alkatrészeken kívül semmit nem kellett cserélni.
Sok bontott alkatrész is kapható hozzá, szinte minden szerelő ért hozzá.
Alacsony fordulaton kezes (1500! - 7000 egyenletesen, lágyan gyorsít), aztán 7000 fölött jön a tüzijáték, 1esben kicsit megemelkedik az első kerék, és még 2-esben is felkapja egy pillanatra. Végsebessége 220 körül van. Teljesítménye nekem mindig, mindenhol elég, egyetlen egyszer hiányoltam egy kis plusz nyomatékot: Stelvio Pass szűk fordulóiban, 2 személlyel, csomagokkal állandóan vissza kellett váltanom 1-esbe, mert 2-esben már csak remegett, de szerintem ez megbocsájtható (ha valaki minden nap arra közlekedik, az vegyen valami mást :D ).
Fogyasztása még sosem volt több 6 liternél (autópálya, folyamatos 160, 2 személy, rengeteg csomag VAGY dobogókő 1-2-3-as fokozatokat használva, tiltásközelben sem), viszont egyszer sikerült vele 4 liter / 100km-es átlaggal is megcsinálni a 400km-t (többnyire országút, szigorúan 100 alatt tartva a mutatót).
Gyári kipufogó szerintem nagyon halk, de ezen könnyen lehet segíteni, meg is fogom tenni hamarosan. Fékek erősek, jól adagolhatóak, futómű nekem pont megfelelő. Váltója hajlamos egy kis reccsenésre 1-es 2-es fokozatok között, egyébként határozottan kattan a fokozatokba. Üres könnyen megtalálható, fokozatok közé is csak 1-es 2-es között sikerült eddig váltani (itt egy kicsit határozottabban kell kezelni a pedált).
Összegezve: IMÁDOM! Szuper motor, olcsón hozzá lehet jutni, kezdőknek is ideális (nagyon kezes), kényelmes, jól pakolható, megbízható, és még vagy 100 pozitív jelzőt fel tudnék sorolni. :)

Hibalista

- csak kopó alkatrészek

Ide hordtam szervizbe

magán

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? ZR 400 C Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.