A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

Yzf 1000 r Thunderace 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Morgó :)

Szöveges ítélet

Yamaha ybr, Bmw f650 után ültem fel rá. A próbakör után majdnem otthagytam, mert elviselhetetlenül kényelmetlennek és nehéznek tűnt. Ezt erősen kompenzálta a hátbarúgás szerű gyorsulás, ami tovább javult a karburátorok kipucolása után. Kicsit darabos, kicsit érzékeny a gázkar, de megy mint a meszes. Elég sokáig tartott megtalálni a normális üléspozíciót, mert ha előre ültem, elforgott alatta a kerék, ha hátrébb ültem, emelgette az elejét... Miután meglett a jó pozíció (térddel szorítva a tankot, középen ülve) már nem is volt kényelmetlen. Sokan csuklófájdalomra panaszkodnak, de a múltkori 420 km-es túra (Miskolc-Aggtelek-Poprád-Lomnic-Kassa-Miskolc) után csak a térdem fájdult meg, de ez betudható a rozoga fizikumomnak :) Ami negatívum: 175 cm-nél alacsonyabbaknak nem ajánlom, mert nem fogják elérni a kormányt, valamint kalkulálni kell, hogy kb 200-250 km-enként nem árt megállni kinyújtózni, elég nehéz (220 kg), nagyon hiányzik belőle a 6. fokozat. Ami jó: nagyon jó a szélvédelme, nagyon nyomatékos (5.-ben 50-től 290-ig megy), jól pakolható (jól elhelyezett rögzítő fülek), meglepően jól lehet vele furakodni a pesti dugókban, + megy mint a barom :)

Hibalista

- Karburátorok egyik rögzítő füle lerepedt, mert megtépte az előző szerelő; az idom műanyaga idővel rideggé válik, hajlamos repedezni + a műszerfal egység gumi ágya szopósodott ki, emiatt eléggé integet, ha rossz úton megyek. Az olajra érdemes figyelni; bár a motul olaj-választója 10w40 vagy 10w50-et ír hozzá, a legjobb a 20w50-es full ásványi. 10w40-nel a primer lánc vállalhatatlanul csörög + eszi is elég rendesen. Normális olajból alig fogyaszt.

Ide hordtam szervizbe

Gödön a pesti úton nagy barna kapu. Fiatal motoros srác, gyorsan és jól dolgozik.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Jómagam.

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 54000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? F650 st Következő motorja? R1200 GS
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.