A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Niken (847 cm3)

Niken (847 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mi szükség erre? Semmi! De amikor olyan jóóóóó...

Szöveges ítélet

Szinte napra pontosan 1 éve az elsők között tesztmotorozhattam egyet egy Nikennel. Itt megpecsételődött a sorsom, el is dőlt, hogy a következő szezont egy Niken nyergében kezdem. Dobra vertem az akkor 4 éves FJR-emet és az MT01-emet is, így jött össze a Niken ára. Március óta pedig folyamatosan vigyorgó tulajdonosa vagyok egy Niken GT-nek.
Akadt egy pár apróság, amit módosítanom kellett, hogy igazán az igényeinknek megfelelő legyen a masina. Párommal együtt viszonylag hosszabb túrákra is használjuk YaNi-t (eddig 5000km volt a leghosszabb utunk 16 napos kiránduláson).
Az FJR után neki kicsit kényelmetlen volt a hátsó ülés. Tommot szélesítette, magasította, zselésítette, így ez a gond már nem gond.
A GT magasabb plexije sem volt az igazi, a GIVI nagy plexije erre is megoldást kínált.
A gyári gumik hűvösebb, nedves időben használhatatlanok voltak, Michelin PR4 a megoldás
A gyári oldaldobozok gyengék, beáznak és kicsik is, Shad teljes szett volt a megoldás
Ennyit a negatívumokról.
Az ülés pozíció, térdszög igazán túrásan kényelmes. A napi 5-600km még kényelmes, a fölött azért már nem teljesen őszinte a mosoly érkezéskor, bár ez erősen fenékfüggő. 2 személlyel és csomagokkal is jócskán megpakolva sem éreztem egy percig sem, hogy kevés lenne a motor ereje. Igaz azért az FJR féle fensőbbség érzése időnként még mindig hiányzik. A futómű pedig egyszerűen zseniális. Az elsőt ugye mindenki kiemelte már sok cikkben, viszont a hátsóról senki nem tesz említést. Pedig az is zseniálisan teszi a dolgot, még rettentő szar utakon is. Az első pedig kivasal minden egyenetlenséget, nincs kanyarban bizonytalanság még kátyúba hajtva ledöntve sem. A hosszanti bordákon is úgy suhan keresztül, mintha ott sem lennének.
Tologatni nem könnyű, de nyeregbe pattanva, már egészen kis sebességtől ugyan úgy viselkedik, mint egy hagyományos motor, csak sokkal stabilabb mindennél, amin eddig ülhettem. Egy esetlegesen elkottázott kanyarban a fékre rámarva sem történik semmi drámai, egyszerűen csak lassul a gép, de brutálisan (pont elég a féke minden helyzetben), és marad az íven, esze ágában nincs felegyenesedni.
Egy dolgot nem lehet vele megtenni, láthatatlan maradni :-)
Megálláskor a legtöbbször még mindig akad érdeklődő, aki rácsodálkozik.
Sokan szokták kérdezni, hogy mi szükség van erre a motorra. A válasz: semmi, ugyan úgy ahogy másik 100 meg 100 típusnak sincs igazán létjogosultsága. De amikor olyan jóóóóó...

Hibalista

- Randa dolog lenne, ha egy szezon használat során bármi elromlana egy új gépen

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Ivanics - ők az egyetlen szerviz, akik a Nikenhez nyúlhatnak hivatalosan itthon

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2019
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? FJR, MT01 Következő motorja? ki tudja
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.