Méregzöld - de örömet okoz
Szöveges ítélet
A motor újonnan került hozzánk. Édesapám két év alatt éppen csak bejáratta, mire aztán megszereztem a jogosítványt. A normál használatot három szezon futárkodás egészítette ki. (Nem főállásban, csak fősuli mellett.)
Szervizigénye mérsékelt: ötezrenként olajcsere, minden második alkalommal láncszett- és hátsógumicsere. És kb ennyi. Akkumulátort például vagy 6 év után kellett cserélni.
Fogyasztása pontosan 3 liter futár üzemmódban. Vízre nem érzékeny, a gumi is meglehetősen jól tűri a nedves útfelületet. Hangja finom, mechanikus zörejekkel csak mérsékelten színesített. Magas - alacsony ember kényelmes helyet talál rajta.
Az 5 fokozat sokszori végigkapcsolgatása jelentősen amortizálta a kuplungos kezemet meg a váltós lábfejem. A jelentős motorfék viszont kímélte a jobb oldali végtagjaimat.
Fényezése az eltelt idő alatt nem mattult vagy karcolódott. Két kisebb baleset, két eldőlés, az állandó bőrig ázások és a vízionált költségek késztettek egy új robogó vételére.
Sokat bírt ki (gondolom a postások tudnának igazán mesélni), a teljesítményére sem panaszkodtam (bár a szembeszél jelentősen visszafogta). A1-es jogsihoz bátran ajánlom.
Hibalista
- - láncszett csere 10 ezer km-enként
- - vészleállító kontakthibás lett - házilag rendbetéve
- - kuplunbowden elszakadt (a kuplungkar cseréje nem sikerült tökéletesre, és így kidörzsölődött)
- - fékbetét (20 ezernél)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 39000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |