Megy, visz , nem kérdez !
Szöveges ítélet
10 évesen vettem akkor 28000Km volt benne. Most 45 ezer körül járok. Az Albán határtól a Balti tengerig, kapott kánikulát és jeget is. A kanyaroknál figyelni kell a lábtartóra mert szikrázhat :) a tervező kicsit elszámolta a kanyarodási képességet. A hátsó gyári ülést nem árt zselével feljavítani, hogy az asszony ne hisztizzen. Amennyiben szeretnéd a hangját hallani, akkor másik dobot kell rá venni mert a gyári elég visszafogott. Az úttartása, vezethetősége szinte tökéletes. 180cm vagyok, nekem az üléspozíció, kormány, lábtartó pont ideális. Remekül megbirkózik a hegyi utakkal is. A fogyasztása nyugis tempónál 4,5 kicsit húzva neki a hegyekben 2 személlyel csomagokkal 5,7 liter. Üzemanyag szintjelző az nincs, csupán a sárga lámpa gyullad ki kb. 80km-rel az üres előtt. Összességében a mindennapi használatra és hosszú túrákra is alkalmas motor.
Hibalista
- Nem romlott el semmi, a 12 éves gyári akksi hibája nem számít :)
- 35000-nél szelephézag ellenőrzés és injektorszinkron, de szinte hibátlan volt.
Ide hordtam szervizbe
Duzsi
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 28000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | VL 800 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |