A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Virago Xv 750 1981 (750)

Virago Xv 750 1981 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható túragép

Szöveges ítélet

Kevés kilométerrel vásároltam, sokáig állt ezért csak a gyári akksitól kellett megszabadulni+olajcsere.
A gép nem éppen a legszebb darabok közé tartozik, rettenetesen giccses szerintem, nem a szépsége miatt vásároltam. Eszméletlen megbízható járgány, nem lóerő-gyár de amire való ahhoz bőven elegendő a teljesítmény(az 1100-es 62LE, 180-at tud). 120-140-es tempónál 190kilogrammnyi élő hússal+ csomagok 6,5 literrel futott. Ez a legtöbb amit sikerült kihozni belőle. Ha éppen nem a dagadt haverodat motoroztatod akkor 4,5-el el kell futnia vegyesben, autópályán vagy városmentesen túrázva 4-el. Gyári kipufogó szánalmas; tépd ki a tompítókat de magát a rendszert ne cseréld le vagy plusz 2 literrel többet fog kajálni és elég hamar szelepeket kell cserélned, persze így nincs dögös hangja. Olajra nem érzékeny, gyári 20W-40 tökéletes, ha ennél hígabbat használsz nagyon hangos lesz a váltó. Nagyon kényelmes a gép ha nem vagy magasabb 180 centinél, ezért tudják nők is hajtani. A kardán igénytelen, olajat minden évben cserélj benne. Első gumit olyan 17-20ezrenként kell cserélni, hátsót 8-10, attól függ. Nekem a gyári Dunlop bírta 12000ig. A gép igazából nem chopper, nagyon távol áll tőle; napi 600km nem gond vele. Ha túrázásra használod, örökkévalóság + 1 nap. Negatívumként felróhatnám a puha első telókat, persze keményebb olajjal ezen is lehet segíteni. Elég keményen satuztam az első fékkel, kb 30.000 volt benne amikor pofákat kellett cserélni. Akkoriban ez volt a legjobb fékhatású a hasonszőrűek között, tényleg jó, persze nem sportmotor. A hátsó dobfék utassal, nagy tempónál édeskevés, egyedül motorzva 100-ig viszonylag hatékonynak éreztem
Pakolni nagyon lehet, kampóknak, pókóknak mindenhol van hely.
Autópályán kb. 130 ig kényelmes,amúgy 160-ig megy, ott, mintha elvágták volna, bírna többet is, de hát így oldották meg. A konstrukció nagyon kiforrott és a piacon vannak még szép példányok; átépítés esetén személy szerint az elektronikától ódzkodnék, a váz nem ad sok lehetőséget a flexnek mivel a blokk teherviselő elem. Ha olcsó fenntartású, 100%ig megbízható masinát keresel és nem vagy lóerő-mániás(beéred 130-as utazóval, nem egetverő gyorsulás mellett) akkor érdemes rákeresni egy-egy darabra.

Hibalista

- Semmi sem romlott el, 32000-ig csak olaj, gumi

Ide hordtam szervizbe

kisipar, feketén, csak szelephézag állításra

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1995
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.