Megbízható túragép
Szöveges ítélet
Kevés kilométerrel vásároltam, sokáig állt ezért csak a gyári akksitól kellett megszabadulni+olajcsere.
A gép nem éppen a legszebb darabok közé tartozik, rettenetesen giccses szerintem, nem a szépsége miatt vásároltam. Eszméletlen megbízható járgány, nem lóerő-gyár de amire való ahhoz bőven elegendő a teljesítmény(az 1100-es 62LE, 180-at tud). 120-140-es tempónál 190kilogrammnyi élő hússal+ csomagok 6,5 literrel futott. Ez a legtöbb amit sikerült kihozni belőle. Ha éppen nem a dagadt haverodat motoroztatod akkor 4,5-el el kell futnia vegyesben, autópályán vagy városmentesen túrázva 4-el. Gyári kipufogó szánalmas; tépd ki a tompítókat de magát a rendszert ne cseréld le vagy plusz 2 literrel többet fog kajálni és elég hamar szelepeket kell cserélned, persze így nincs dögös hangja. Olajra nem érzékeny, gyári 20W-40 tökéletes, ha ennél hígabbat használsz nagyon hangos lesz a váltó. Nagyon kényelmes a gép ha nem vagy magasabb 180 centinél, ezért tudják nők is hajtani. A kardán igénytelen, olajat minden évben cserélj benne. Első gumit olyan 17-20ezrenként kell cserélni, hátsót 8-10, attól függ. Nekem a gyári Dunlop bírta 12000ig. A gép igazából nem chopper, nagyon távol áll tőle; napi 600km nem gond vele. Ha túrázásra használod, örökkévalóság + 1 nap. Negatívumként felróhatnám a puha első telókat, persze keményebb olajjal ezen is lehet segíteni. Elég keményen satuztam az első fékkel, kb 30.000 volt benne amikor pofákat kellett cserélni. Akkoriban ez volt a legjobb fékhatású a hasonszőrűek között, tényleg jó, persze nem sportmotor. A hátsó dobfék utassal, nagy tempónál édeskevés, egyedül motorzva 100-ig viszonylag hatékonynak éreztem
Pakolni nagyon lehet, kampóknak, pókóknak mindenhol van hely.
Autópályán kb. 130 ig kényelmes,amúgy 160-ig megy, ott, mintha elvágták volna, bírna többet is, de hát így oldották meg. A konstrukció nagyon kiforrott és a piacon vannak még szép példányok; átépítés esetén személy szerint az elektronikától ódzkodnék, a váz nem ad sok lehetőséget a flexnek mivel a blokk teherviselő elem. Ha olcsó fenntartású, 100%ig megbízható masinát keresel és nem vagy lóerő-mániás(beéred 130-as utazóval, nem egetverő gyorsulás mellett) akkor érdemes rákeresni egy-egy darabra.
Hibalista
- Semmi sem romlott el, 32000-ig csak olaj, gumi
Ide hordtam szervizbe
kisipar, feketén, csak szelephézag állításra
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 9000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |