A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

TTR-250 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható társ.

Szöveges ítélet

A kilencvenes években akartam venni egy endurót, sokat keresgéltem de annak idején eléggé leharcolt motorokat árultak használtan. Akkoriban kezdtek behozni japánból konténerben ömlesztve motorokat. Egy budapesti lerakatban pont akkor keveredtem be amikor nyitottak egy új konténert. Egymás hegyén hátán televolt főleg robogókkal, csak két enduró volt benne egy Suzuki DR250 és a TTR250. Mind a kettő ujszerű állapotú volt de a DR nagyon nehezen akart beindulni és nem is ment valami jól. Amikor a TTR-t kibányásztuk a konténrből volt benne még japán benzin valamennyi és másodszorra vagy harmadszorra be is indult, sokkal jobban ment és szerintem szebb is volt mint a DR. Ez 1998-ban történt akkor 450 000, ft-ért vettem meg.12500km volt benne. Azt mondták hogy 1997 gyártású de később a gyári számából kiderítettem hogy 1993-as. Eleinte sokat használtam az erdőben, mezőn, télen a hóban. Nyilván nem egy kroszmotor de endúrózni főldutakon teljesen elegendő, a barátomnak XT-600-a volt és mindenhol elmentem ahol ő ís. Csak a fentartása töredéke volt mert 250cm3-ig nem volt súlyadó stb. Amit még nagyon szeretek benne hogy mivel ez annak idején verseny endúrónak készült nagyon gyorsn és könnyen szerelhető pár szerszámmal. És még sosem hagyott cserben.Hosszabb aszfaltos utak viszont nem annyira kényelmesek mert egy óra után a hátsód a keskeny ülésen kikészül. Egyszer cseréltem láncot és lánckereket. A gyári 14-44 helyett 13-48-at raktam rá 520-as láncal. ez egy kompromiszum a gyári inkább aszfaltra való a 13-52 meg csak inkább terepre.
Mostanában már csak javarészt közlekedési eszközként aszfalton használom. De nagyon szeretem a mai napig a 24-év alatt nem tul sok kilométer ment bele (35000)mert amikor a kicsi volt a gyerekem volt hogy évekig ali ment 100-200km-t. A mai napi minden gyári rajta Szerlőnél sosem volt az olajat én cseréltem mást nem kellet csinálni vele. (A kilométeróra jeladó mágnese tört szét de házilag készíthető helyettesítő alkatrész mert a gyári nagyon drága. A szívócsonk a gumi része elvált az alutól és farsot szívott, gyors megoldásként awab bilincsel megszorítva megy a mai napig) Szerintem szuper kis motor. Mondjuk attól nem kel félni hogy egy nagyobb gázadásnál hanyatt vág de azért jól megy.

Hibalista

- A kilométeróra jeladó mágnese tört szét. ( házilag készíthető, a gyári nagyon drága kb.20000ft
- A szívócsonk a gumi része elvált az alutól és farsot szívott. ( egy AWAB bilincsel megy a mai napig.
- A porlasztóház tömítése lett cserélve. ( Az árát nem tudom kb 10 éve történt)
- A henger alatt egy ideje minimálisan szivárog az olaj. ( még nem javítottam )

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (4) Használati időtartam 23 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 12500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.