Megbizhati, szép tars
Szöveges ítélet
Szép napot,
1800 euroért vettem (kb 500.000 ft), 1996, 24000km, uj akksival, felujitott fékekkel.
Vettem bele:
- olajat + szurot
- legszurot (soha nem volt cserélve, egy levelibéka csontvaza volt benne!!!)
- 2 gyertyat
- kardantengely olajat
Mindezt 40 euroért (kb 11.000 ft)
A biztositas nem sok ra, mert nem eros, 60 LE ujonan, bar szerintem két embernek ez is elég. Voltam vele, Amsterdamban (800 km), na akkor màr fàjt a hatsom... de amugy nagyon kényelmes, még hatul is.
Nem iszik sokat, 5.5/100km, bar én nem nyultam a kipuffogohoz, az itt nagyon nem szokas.
Motor:
V2, 750 ccm, 60 LE, 5.5/100 km
Vmax: 165 2 ember + csomagok, bar latszik (hallatszik) hogy nem arra van tervezve a motor.
Szép, megbizhato japan gép, kardantengellyel nem kell a lanccal szarakodni.
A fékek: inkabb csak lassitasra jok, mint hirtelen megallasra, de komolyan...
Suly: 230 kg
Nagyon szerettem vele motorozni, bar elso és utolso motorom, mert majdnem meghaltam mikor nem adtak meg nekem az elsobséget, igy atvaltok autora (még soha nem volt autom) egy BMW e30 324 D-re.
Hibalista
- Semmi hiszen japan...
Ide hordtam szervizbe
En, mindent kivéve a gumi csere, mert nincs emelom.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Cardy.fr - gumicsere
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | Gz 125 Intruder | Következő motorja? | Nem lesz, nem akarok meghalni... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |