A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fzs 1000 Fazer 2001 (998)

Fzs 1000 Fazer 2001 (998) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mé, mé, azé...

Szöveges ítélet

Erről ültem át: http://nepitelet.hu/motorok/yamaha/5_sebesseg_5_szelep_csakis_5-os_lehet/
Hogy miért? Szerettem volna egy túrásabb gépet amivel mehetünk ketten is akár, egyenesen ülök, doboz is kinéz valahogy rajta de azért gyorsan is gurulhatunk ha szeretném, illetve mivel szerettem a Thundert, így maradtam a tesónál. Igazából még a TDM-el barátkoztam, de olyan biciklis volt a kövér sornégyesek után.
Még csak kb. 2 hónapja van meg, olyan 3000 km-t mentünk, túra, autópálya, város. 2004-s jó két évet állt mielőtt hozzám került, így kellett neki karbiban mindenféle gumi cuccokat cserélni, szinkron, első teló szimmeringek, tűgörgők, fém fékcső, első-hátsó gumik, fékfolyadék, olaj, olajszűrő, légszűrő, ilyen-olyan tisztítások. Szóval ráment még ~200ezer HUF, de most rendben van.
A ThunderAce-l hasonlítanám, bár más kategória.
Teljesítmény, vezetés: Papíron hasonló a két moci mind a teljesítmény, mind a nyomaték terén, de teljesen más jelleg a kettő, a Thunder jobban húz minden fordulaton, bár lehet csak így érzem mivel máshogyan ülök a két mocin. Mindenesetre bőven elég amit tud a Fazer, szépen húz alulról is, nem kell pörgetni, nincs emelkedő, előzés egy pillanat alatt megvan, jó ez így. Nincs neki olyan, hogy utazó sebesség, csak a szél ami határt szab, nekem olyan 150 körül már huzatos ha egyenesen ülök gyári plexivel, de ezzel a sebességgel lehet utazni normálisan ülve azért.
Kényelem: Ülés, ülőhelyzet nekem jó, nem zsibbadok el hosszú úton sem. Dönteni is lehet, nem ér le semmi, fék is első osztályú, váz sem csavarodik, szépen fut minden helyzetben a gép. Nekem kicsit a futómű érdekes, lehet még nem tökéletes a beállítás, elöl úgy érzem ráz néha, hátul meg puha. Ezt még be kell lőni. Viszont könnyű az eleje, erre figyelni kell mert emelgeti simán. Mivel összességében azért van súlya szélre nem érzékeny különösebben, nem kell attól tartani, hogy fél métert odébb dob egy széllökés. Egyenesen ülök, én városban is használom, teljesen jól lehet gurulni vele a mérete és súlya ellenére. Van középállvány, ez tetszik, tankolni is így szoktam illetve láncspray-ni is. Kényelmes.
Pakolóhely: ez nem sok van, a Thunderben kétszer ennyi cucc elfér az ülés alatt, de itt meg van dobozom… egyben jön le az ülés, nekem defekt spray, egy kis rétegelt falap ha nincs megfelelő talaj letámasztani, elsősegély doboz, multifunkciós bicska, törlőrongy, papírzsepi, térkép ami befért.
Üzemeltetés: fogyasztása min 5 liter ez csak akkor ha 90-100 -al gurulunk végig. Vegyesben túránál, aminek java olyan 100-120 km/h de van benne néhány 200+, gyorsulások, pörgetés kanyarból ki 6 körüli. Nem tudom takarékos-e, valszeg nem, az autóm kevesebbet fogyaszt... Viszont olajat nekem semmit nem fogyasztott a 3000 km alatt ellenben a Thunderrel.
Összességében jó választás a gép, ilyet szerettem volna, kb. egy év múlva folytatás ha lesz több km. és élmény.
2016.augusztus
Még mindig szeretem, motorozni nagyon kellemes karakter, hiba semmi, műszakin simán átment, az olajcserén kívül nem kellett költeni rá. Azért egy kicsit "tuningoltam", szinterezett felnik, hasidom, lánc védő, karbon fóliák, füst indexbúrák, GPS tartó, bubis plexi...most már úgy néz ki ahogyan elképzeltem. :-)
2020.február
Egyik szemem sír, másik nevet, elromlott rajta az üzemanyag szivattyú membrán. 8ezer HUF volt az anyagköltség. 16év alatt ennyi... Illetve azért nem, mert első teló szimmering és kormánycsapágy ment még bele nyáron illetve elmarta a csúcs magyar minőségi benzin a karbiban az O gyűrűket, így azokat is cseréltük. De ezeket betudom a használatnak. Még mindíg szeretem, nem érzem, hogy kinőttem volna, mindenre jó, lassan gurulni, gyorsan menni, túrázni, városban tötyögni.
;-)

Hibalista

- Üzemanyag szivattyú membrán

Ide hordtam szervizbe

Saját szaki.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

KozmaXmoto

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? YZF 1000 R ThunderAce Következő motorja? marad
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.