A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xjr 1300 1999 (1251)

Xjr 1300 1999 (1251) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Második szerelmem :-))

Szöveges ítélet

2001 december 4-én jutottam hozzá hirdetés utján. Kisebb teljesitményű gépet szerettem volna, de "rábeszéltek". Soha addig nem vezettem ekkora mocit. 20 év után Mz-ről váltottam. Kipróbálni sem tudtuk, késő este jutottunk az eladóhoz, neki meg sürgős volt eladni... kellett a pénz. Amikor megláttam a pincegarázsban azonnal beleszerettem. Aki már átélt ilyen pillanatot tudja miről beszélek. Teljes menetfelszereléssel volt eladó, ugy mint Nonfangó dobozok hátul és oldalt és sisakokkal. Éjjel 1 óra volt mire hazavittük egy furgonban. Másnap próba.... Mit mondjak, majréztam. Óvatosan indultam, de kb 50 méter után tudtam, hogy Ő nekem lett teremtve :-)) Iszonyatosan jóindulatú gép. Azóta sokat túráztunk. Nem egy kanyarvadász, de odafigyeléssel terelhető, a kanyarokban esetleges fékezéskor szeretne függőlegesen állni. Fékei nagyon jók. A motorja nyomatékkal álldott, igy nem gond az előzés vagy a gyorsitás. A menetszél 160 km/h-ig elviselhető. 130 körüli az utazója, amikor a legsimábban gurul. Rosszindulatú vibrációt megpakolva 2 személlyel sem tapasztaltam. A leghoszabb úton, ami nekünk 930 km volt, a szokásos fáradtságon kivül nem volt kényelmetlen. Nehéz irnom a motorról elfogultság nélkül, nekem az XJR a motor, a klasszikus motor. Lehet nem egy korszerü konstrukció /futómü, karbi/ de hiszem, hogy a magamfajta öreg motoros, még sokáig túrázik hosszu utakon, bámészkodva, élvezve a motor jóindulatát, kényelmét és megbízhatóságát. Még 1 ! A gondos szervizelést meghálálja, ugy mint 6000 kmként olaj és olajszűrő csere, ugyanakkor levegőszűrő tisztitás vagy csere. Gyertya 10000 kmként cserélve. Mivel nem mai gyerek, igy ment már szintetikus és sima olajjal is, bármelyiket elfogadja, de a szintetikussal talán csendesebb. Olajfogyasztása minimális. A sebességváltója néha zavaróan hangos, de megnyugtattak, hogy ez igy müxik.... Az olajhűtés ellenére birja a nyári forróságot. Végezetül, aki ilyen motorral szemezget nem fog csalódni. Mutatja az is, hogy kevés eladó XJR van a hirdetésekben.

Hibalista

- Lánc, lánckerék csere 23000 km, kuplung lamellák megcsusztak /megpakolva 2fő hegymenetben/ 32000 km, cserélve.

Ide hordtam szervizbe

Tompa Tamás Szajol

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 1260
Megbízhatóság (10) Vezetett km 38000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.