A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Sr 250 Special 1995 (248)

Sr 250 Special 1995 (248) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Márpediglen az álmok valóra válhantnak :D

Szöveges ítélet

Az egyetemi órákon unalmasan üldögélve egy érdekes vw bogár hangú motorra lettem figyelmes, .. teltek multak a napok hónapok ,.. s egyre jobban nézgettem a fehér csodát … hm .. de mázlista az a gyerek hogy ilyen szép kinézetű és hangú motorja van … egyszer le is fényképeztem .. és modntam hogy nekem ilyen sohasem lesz az életben. De itt álljunk meg egy pillanatra …. S eközben azt mondom hogy csodák már pediglen léteznek, és sohasem tudhatod hogy mit hoz a jövő … hisz a kedves, itten pihen a garázsban 

Akkoriban vettem, sajna elhamarkodottan egy 250ETZ-t, persze félre ne értsetek, nem szidni szeretném. . csak sajna a tapasztalanságnak meglett az ára .. zsákbamacska volt  ferde váz, gyenge motor .. el kellett adni, de nem volt mit tennem … édesapám megpótolta az árat .. és így el tudtuk hozni … a motort!

Életem egyik álma vált valóra … 4T .. és az a motor amire annyiszor oly annyira vágytam .. hitetlen élmény volt ..  no kezdjük az elején ez egy 1996os SR 250-es, 20 japán pacival .. a világ legszebb csepptankjával  hatalmas kerekei átsegítik a magyar utak nehézségein … a felfüggesztés … az egy személlyel én kicsit keménynek találom, két személlyel az igazi .. az első telók tökéletesek sosem ütnek fel. A blokk megbontva még nem volt … most járunk a 18,000km-nél. Tény ami tény, hogy 20le az csak húsz :D ellenben ha azt mondom hogy 80km/h sebességnél mindössze 2,9litert fogyaszt … gyakorlatilag több mint szuper. Minden nap mindenhova ezzel jártam annyira megszerettem. Tudom hogy nem megy úgy mint hasonló kortársai … pl 250 bandit … kawa bailus, bár azok inkább sportgépek. Ez normál tempóra van kitalálva, ezzel lehet csodálni a tájat .. hallgatni a finom hangját a motornak … az utazó sebessége 80km/h ~5,000rpm én legalábbis így használom, így érzem kényelmesnek neki bár egyesek szerint még a 100is belefér … 100 ~ 6,500rpm 7400maxpower amúgy. Elől most 14es lánckerék van ... de ki akarom cserélni 15re remélve hogy hosszabbodik az áttétel is így erőltetés nélkül mehetek kicsit gyorsabban. No hogy ne csak magasztaljam a gépet, … mert tökéletes motor nincs … szóval 20Le = 20Le 100fölött gyakorlatilag nem érdemes előzni, mert elfogynak a sebességek, ugyan gyorsul, de táv kell neki. Az ülése egy picit kemény, legalábbis az ETZ az puhábbnak tűnt, .. igaz 300km-t kibírtam rajta úgy hogy nem szálltam le, bár lehetne egy kicsit kényelmesebb is. A hátsó utas számára egy kicsit neccesebb a helyzet, ..mivel ott már keskenyedik eleve az ülés .. így kevesebb a férőhely .. és kapaszkodó is híján van, bár ha lányka jön velem . .jobb is úgy hisz belém kapaszkodhat  Az első fékkel nincs gondolom az tuti jóra sikeredett … de sajna a hátsó ami olyan kb csepel feeling, félfékdobos .. sajna ott nem ártott volna legalább egy pici tárcsa vagy egy kicsit nagyobb dobocska. A fényszórója az enyémnek nem eredeti mert burkolatos volt ,és az kocka lámpával jött ki .. de kérem szépen .. már az előző tulaj is leszedte .. jól is tette  a műszerfal szép fehér szinű, piros mutatókkal ami nappal fantasztikusan néz ki, … éjszaka pedig piros háttérfényel van megvilágitva.. de sajna nem nagy látszik, mivel a mutatók nem átlátszó színűek. Sjna a fesszabályzóm az rendeltelnkedik azt a téli idény alatt cseréln kelllesz mert 18V al tölt visza .. amiatt néha kiég egy két izzó, de amugy a nyáron 7500km-t mentem vele két hónap alatt ... gyakorlatilg pöcc röff ... csak tankolni kellett .. meg levegőt fujni néha a kerékbe :D hahhaa ... nagoyn megbizható masina. A váza irtó stabil, bármikor elehngedheted a kormányt és nem húz semerre sem.

De összegezve egy szó mint száz, tökéletesen meg vagyok vele elégedve, mert
- szépen néz ki
- azért nem egy lomha motor
- a világ végére is el lehet meni vele
- remekül fogyaszt, kezdő motornak kiváló
- SZERETEM nem akarom eladni

Köszönöm szépen hogy végigolvastad a leírásomat, ha neked is lesz kívánom hogy sok örömödet leljed benne! 

Hibalista

- még egynlőrre pár izzó kiégésén kivül nem romlott el semmi. bár a feszabályzót cserélni kellesz, mert rámértünk és 18V-al tölt vissza, és emiatt néha elfogy a viz az akksiból

Ide hordtam szervizbe

még ottan nem volt! :D amit tudok magam megcsinálok, amihez nem értek inkább nem nyulok .. majd keresek szakit :))

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 10500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.