Made in Spain
Szöveges ítélet
2007 márciusában vettem, második motorként. Gyönyörű motor, de ezzel majdnem le is írtam az összes jó tulajdonságát. Esetleg még annyi, hogy 50es létére elég jól megy sportkipufogóval. NA DE MEDDIG??? Mint említettem márciusban vettem és áprilisban komplett hengert kellett benne cserélni mert megszorult (3600 km volt benne - az óra alapján). Utána a kuplungjával volt problémám, ki kellett hézagolni mert rázott (ez többször előjött). A hűtése is rossz volt, hol hűtött hol nem, sokszor felfőtt a hűtővíz (főleg nyáron...de akkor volt, hogy 30 km-en 6-szor). Minőség szempontjából is borzalom: az idomok rossz minőségűek, könnyen törnek. Igazából ennek a motornak a legnagyobb baja, hogy valójában megegyezik az Aprilia RS-sel a blokkja, a váltója, (ami olasz az mind rossz...szerintem) valamint Spanyol gyártmány. Tömören: sz*r az egész. Bánom a napot amikor pénzt adtam érte...nem is keveset...én hülye. Valamennyire szerettem mégis, mert lehetett vele élvezetesen motorozni (amikor nem volt baja) és jó hangja volt a sportdob miatt. Szerencsére már sikerült eladnom. Buktam rajta csomó pénzt. (Javítás + értékvesztés) Ja és még annyit, hogy előtte Yamaha robogóm volt... 10 éves motor...és semmi baja nem volt a 4 év alatt amig nálam volt. Ezért akartam Yamahát... de ennek csak a neve volt az.
Hibalista
- komplett henger csere dugattyúval 60 ezer Ft, hűtés rossz volt, kuplung, stb...
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervízben borzasztó drága lett volna a javítása. Pl: egy henger 110 ezer Ft (ha jól emlékszem).
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Magánszervízbe vittem, de nem voltam megelégedve velük sem (nem értettek hozzá)
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 3600 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |