A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fzr 1000 1987 (1003)

Fzr 1000 1987 (1003) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Macskanő

Szöveges ítélet

Egy 1994-es példányt fogtam ki, ismerőstől. Ez már a macskalámpás, YZF kivitel, 6 dugattyús fékek, stb. Nagyon high tech motor, és szerintem túlbonyolított. De a vonalai kecsesek, mint egy kellemes harmincas ágyas, és a fejidom-lámpa vonalai egész vonzóvá tették. Azért nem feküldtem le vele.
Az 1000ccm kellemes motorozást tesz lehetővé, a 145LE és a 100Nm ma is jól hangzó adatok. 5 sebességes a váltó, jó áttételezéssel, így 80 felett nem is kell váltogatni. De ami jó benne, pont az a rossz is. A motor több olajat eszik, mint benzint, pedig vásárlás előtt volt komplett felújítás. És mégis. Talán kicsi japán muksó is érezte, mert az olajnyomás lámpa csak egy visszajelző, hogy kevés az olaj. Okos dolog, ezt mondjuk máshol is lehetne alkalmazni, hogy ne csak akkor gyulladjon ki, ha már baj van. Tapasztalat, hogy Quaker State vagy Motul 20W-s félszintetikus olajjal a legjobb, nekem legalábbis ez jött be.
A motort szerelni egy horror a sok idomzat, vezeték és a kissé túlzsúfolt építésmód miatt. A hengerenként 5 szelepnek amúgy sem örül, aki szelepet akar állítani, de egy gyertyacseréhez is mozgatni kell a hűtőt is.
Maga a gép hosszú, mint a vonatfütty. Ez igen nyugodt, kiegyensúlyozott stílust ad, nem nagyon lehet kihozni a nyugalomból. Hely az van rajta bőven, a szélvédelem is jó. Igazi túrás motor, ami nem ijed meg a kanyaroktól, de a váltó és a nagy tengelytáv nem ide valók.
Ha a motor nem megy, dadog, és mindezt hirtelen csinálja, nem kell megijedni, nem lett hengerfejes, meg kell nézni az Exup szelep bowdenét, hogy nem szakadt-e el. Már akinek még megvan.
A karburátorokat beállítani nagyon nehéz, nekem szinte mindig sokat kapott, fulladt kis fordulaton. Idegesítő volt.
Nyugodt fazonoknak ajánlom, akik nem a pörgős stílusért vannak oda. Túrázni nagyon jó, csak győzd olajjal.

Hibalista

- Exup szelep bowden, olajzabálás folyamatosan, karburálás.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1994
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 23000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.