A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Yzf-R6s 2005 (599)

Yzf-R6s 2005 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lecseréltem, pedig szerettem...

Szöveges ítélet

Megbízhatóan működött, soha nem hagyott ott sehol, persze a karbantartásokat nem hanyagoltam el.
Szerintem időtálló, szép alakja volt. Kipufogó dobon, fémfékcsöveken, kormánygátlón és szélvédőn kívül semmi extra, vagy utángyártott alkatrész nem volt rajta.
Soha nem vártam meg az olaj-, fékolaj-, fagyálló- vagy szűrőcsere periódus végét, főleg pálya után azonnal cseréltem.
Évente szinkronizáltam az "injektorokat".
A szelephézagot csak egyszer kellet beállítani(lapka), akkor is csak egy szelepnél.
Ekkor láncot és feszítőt is cseréltem, nem kellett volna feltétlenül, de ha már szétszedtem...
40e km után is jó szuper sűrítési végnyomást mértem mind a 4 hengernél, a vezérműtengely bütykein a kopás alig mérhető volt.
Egyszer az egyik injektor eldugult, de egy tisztítás meggyógyította.
Az akkumulátorokat kb. 4 évente kellett cserélni benne.
Megvolt benne a tipikus yamahás kattogó hang hidegen alapjáraton.
Leginkább arra használtam, hogy az osztrákoknál szép időben, a hegyekben tempósan nyargalásszak vele, hosszú túrákra nem mentem vele, mert annyira nem volt kényelmes az üléspozíció.
Az utasok egynél többször nem akartak felülni mögém, annyira kényelmetlen volt a hátsó "ülés".
Nagyon jó kis motor volt, csak azért adtam el, mert szerettem volna egy új motort, valami mást, egy csupaszt kipróbálni. Kíváncsi vagyok , hpgy az utódja is megbízható lesz-e. ;-)
Csak ajánlani tudom olyanoknak, akiknek nem a teljesítmény a legfontosabb paraméter egy motornál és valami megfizethető sportos motorra vágynak.
A futóműve szerintem szuper, jól állítható, a fékekre sem volt panaszom.
Gumiban nekem utcára a Pirelli Diablo Rosso Corsa vált be legjobban.

Hibalista

- Szokásos kopókon kívül nem nagyon kellett.

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem, tartottam karban, a gumikat is magam cseréltem, egyensúlyoztam, miután az első alkalommal a gumiszerelőnél megsértették a felni festését.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? TZR 250R Következő motorja? Duke 890R
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.