A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Yzf-R6 2001 (599)

Yzf-R6 2001 (599) 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Középosztálybeli puskagolyó

Szöveges ítélet

Három és fél évesen vettem majdnem 20.000Km-rel. Az első dolgom volt, hogy túraplexit vettem hozzá, mert már 120 felett a tankot kellett ölelgetni annyira pici a gyári plexi. Nagyon tetszett benne, hogy ez a motor akár napi 4-500Km-es túrák megtételére is alkalmas.
A blokk imádja, ha forgatják, szinte a végtelenségig. 16300rmp-nél tilt, és óra szerint 275-öt megy. A fogyasztás nekem olyan 6 liter körül alakult 100km-re, amiben azért bőven volt 200 fölötti tempó is.
Én a ringen is meg voltam vele elégedve. A fék tökéletesen teszi a dolgát, a futómű szuper, a blokk robbanékony. Típus hibája egyszerűen nincs, és a szervizekben sem tudnak róla, hogy lenne. Ha ringen is használja az ember, akkor illő 4-5ezrenként cserélni az olaját. Autópályán, ha tartósan 200 fölött kergettem, akkor minimális olajfogyás jelentkezett. Ezt értsd úgy, hogy Budapest-Balaton-Budapest távon 1,5dl, de akkor 200 alatt nem mentem. A saját biztonságod érdekében nem árt rá egy kormányteló.
Lánc szettet 25ezernél cseréltem. De ha az előző gazdája jobban figyelt volna a fújkálásra, akkor szerintem többet is elment volna. A légszűrő mosható, ami szuper jó pénztárcakímélő. Gyertyát 20ezernél cseréltem. Érdekes jelenség volt, hogy a Motul 300 olaj jobban bírta a nagy fordulatot, mint a Castrol r4. A Castrollal 3000 Km után zörgősebb hangja lett.
Nekem egy Martin sport dob volt, rajta ami félelmetesen jól szólt. Csak ajánlani tudom mindenkinek. A városban, ha a kocsik között bujkálsz, akkor elég egy gázfröccs, hogy észrevegyenek, de ennek ellenére nem idegesítően hangos. Az is nagyon tetszett, hogy mindkét tompított fényszóró egyszerre világít, így elegendő fényt biztosít éjszaka.
Tehát ha egy sokoldalú, magas minőségű, alacsony szervizigényű sportmotort szeretnél akkor az R6 a legjobb választás. Én az R1-em mellé tervezem egy R6-os pályamotor beszerzését a közeljövőben, annyira szerettem.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Én a garázsban, annyira egyszerű motor.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 19300
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.