Kötelességtudó túrázó
Szöveges ítélet
Nagyon jó állapotban került hozzám, Krauser dobozrendszerrel, oldal és felső dobozzal. Túrázásra használtam, az összes környező országban voltam vele, a napi legtöbb 1100 km volt csomagokkal, utassal. Hosszú, kényelmes ülése volt, tankra a legnagyobb tanktáska is felfért, 110-es tempóban 5.5 litert evett 100 km-re. Hihetetlen megbízható motor, minimális olajfogyasztás, nem kellett utántölteni soha a 10e km-es csereciklus alatt. Nagyon jó fényszóró, esti túrázásoknál jól jött, informatív, jól áttekinthető műszerfal, igazi, régimódi, kényelmes üléspozíció széles, hosszú üléssel kiegészítve. 4000-es fordulatnál fura vibráció, 120-szal nem volt jó vele menni, vagy 110 vagy 130- Utazóban bámulatosan lehetett vele menni a 140-160-at, de az enyémen magasított MRA plexi volt.
Mai szemmel nehezen forduló, nagy monstrum, de túramotornak kiváló. Egyszer valahol a Mecsekben szétforralta az akksit...de akkor is hazahozott, soha semmi más műszaki problémám nem volt.
Imádtam a nyomatékos motorját beraktam ötödikbe Budapesten és kivettem ötödikből az országhatáron..40-és a végsebesség között nyomatékból motorozgattam ötödikben.
Hibalista
- Kuplungbetétek elkoptak - szett 20e Ft
- Feszültség szabályzó - 5e Ft (bontott)
Ide hordtam szervizbe
Magam javítottam
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 48 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 54 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |