A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Jog 1985 (50)

Jog 1985 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kistermetű szupersport-robogó

Szöveges ítélet

3YK-ZR (Super Jog ZR),
a Z és a Next Zone típusok mellett ez a 3. darab a 3YK sorozatból.
Első robogóm, idén júliusban lesz két éve, hogy megvettem. Jelenleg is használom. Átlagban heti 60-100 km teszek bele. Igazából a megbízhatóságát emelném ki, mivel már körülbelül másfél éve nem volt szervízben, nagyon jól szuperál, bárhogy is hajtom igényei nincsenek, maximum akkor kell kicsit megrugdosni mikor 4 napnál többet áll huzamosabb ideig a garázsban, de örömmel áldozom rá azt a 2-3 percet, tudván milyen élményeket kapok cserébe a megtett út során. Amúgy önindítóval villámgyorsan kel életre, persze ha 2 napon belül mentem már vele azt megelozoen. A 7,2 Lóerőt talán nem mondanám kevésnek, de soknak sem, teljesen átlagosan megy tőle a kisJog, bármennyire is ez a legerősebb sportváltozat. Viszont a 60-63 km/h-s utazótempót stabilan tartja a körülményektől független, városon kívül is lazán használható. Sugármeghajtás-szeruen lő ki a lámpánál, és ehhez a beindítás utáni kevéske pörgetésnél/járatásnál többet nem is kér, állandó formát nyújt. Ez talán a magas lóerő számnak köszönheto. Az autókat nyilvánvalóan állva hagyja, bárhogy is erőlködnek néha. 25-35 km/h környékén némi erotlenséget mutat, de 40től ismét magára talál és nem kegyelmez. Ha jól meg van tankolva ált. Mol Tempo95-tel, akkor a legélvezetesebb hajtani, ilyenkor konstans bivalyerő áll rendelkezésre egész 62km/h-ig. Városban nincs párja csak irigye.

2x borultunk, egyszer pedig öcsém állt vele egykerékre, de mintha erre lenne kitalálva az igénytelen műanyag oldalidom, gyakorlatilag tökéletesen újszeru állapotban van a bukások ellenére is. A külsőn sokat dob az első Brembo tárcsafék, és a metálhatású egyedi gyárifényezés. De az oldalsó légbeömlok és a hátsó szárny is egyértelmuen tudatja nemhétköznapi-átlagrobogós mibenlétét. Egyszerűen szép, van egyfajta egyedi bukéja, stílusos, ritka darab: a "Jog-ok királya".

Költségek: havi 2000-3000 Ft a benzin (nem mindennapos, min. hétvégi használatok mellett), olajcsere is ritkán.

Egyszóval, lazán azonos súlycsoportban van a mai fél milliós 50cc-s robogócsodákkal, sőt. Kortalan, mint a jó évjáratú bor.

Hibalista

- kilométer számláló bowden elkopott (csere kb: 1000Ft)
- akkumulátor: 4000Ft
-

Ide hordtam szervizbe

Wilker (Vác)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Yamaha Vác

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4800
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.