A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

YS125 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kisfogyasztású igásló

Szöveges ítélet

Remek kis motor. Könnyű, kezes, 2,1 liter/100 km fogyasztása van.
A motorszalonból átvett 0 km-es motor az első új motorom. Kezdetben kissé nyers hangja volt bizonyos körülmények között, de aztán rájöttem, hogy a lánc gyárilag túl feszesre volt állítva (feszesebbre, mint a gépkönyve írja), állítás után jó lett. Továbbá az eső sárvédő egy nem kívánt ponton hozzáért a villához, amitől úgy berezonált 6000 rpm-nél mint egy rézfúvós zenekar. A sárvédő csavarok fellazítása és ~ 1 miliméternyi igazítás után jó lett és eltűnt a rezonancia.
A motornak hihetetlenül alacsony a fogyasztása, talán ez a legkiemelkedőbb tulajdonsága. Bárhogy húzom neki, akkor is 2,0 -2,3 liter/ 100 km a fogyasztása. Egy tank benzinnel 600 km-t meg lehet tenni. Ez figyelemre méltó.
A végsebessége 100 km/h körül van, de például a kocsik szélárnyékában (még egész távolról is), felmegy 105 km/h- ra is. Szóval a városon kívüli tempót is lehet tartani. Nem kell attól félni, hogy folyton előzgetnének a kocsik vagy kamionok. Természetesen egy 90 km/h- val haladó kocsit már nehéz lenne megelőzni.
A lámpa fénye jó, sokkal jobb mint az elődé az YBR 125-é.
A gyorsulása a városi forgalomhoz képest dinamikus. Egy lámpa után a kereszteződést mindig én hagyom el legelőszőr. Kellően keskeny és fordulékony, hogy a kocsik között ellavírozzon az ember.
Tapasztalat, hogy 100+ km fölötti távnál már igen csak elfáradok a motoron. Mivel ez az első igazi nagymotorom így nincs összehasonlítási alapom, hogy ez a motor hibája vagy az én testtartásom nem megfelelő. Valószínűleg utóbbi. Hallottam, hogy valaki ennek a motornak az elődjével az YBR125-el több ezer km-es túrákat is megtett minden gond nélkül.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Yamaha szerviz

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2020
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Simson S50 Következő motorja? Teneré 700
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.